Småt er godt ? eller hvad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Allesammen.
Min kæreste og jeg bor i en 3 værelses lejlighed i Århus og det er derfor ret småt. vi har sove værelse, stue og køkken alrum..
er der andre som har problemer med meget lidt plads ? Vi forventer at flytte men det er svært at få noget ordentligt med det samme.

Er der nogen som har nogle gode idéer til hvordan man kan indrette og gøre plads til en lille ny, så længe der ikke er plads nok til eget værelse endnu.. nogle smarte løsninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

henh01

vi bor 2 voksne og 2 børn i en 3'er på 73 kvm, så vi har bestemt heller ikke meget plads. Til gengæld elsker jeg lejligheden

Vi deler soveværelse med den lille og flytter inoget større til januar.

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

tak for svaret
men hvor gammel er den lille ? og hvor længe er det "okay" at barnet sover hos forældrene?

og hvad med opbevaring? i vores tilfælde er vi heldige at have udendørs arealer til leg og vi har som sådan også plads til leg indendøre. Men hvad så med barnevogn og klapvogn.. Hvordan opbevare i det med så lidt plads?

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

vi bor 2 voksne og 2 børn i en 3'er på 73 kvm, så vi har bestemt heller ikke meget plads. Til gengæld elsker jeg lejligheden

Vi deler soveværelse med den lille og flytter inoget større til januar.

tak for svaret
men hvor gammel er den lille ? og hvor længe er det "okay" at barnet sover hos forældrene?

og hvad med opbevaring? i vores tilfælde er vi heldige at have udendørs arealer til leg og vi har som sådan også plads til leg indendøre. Men hvad så med barnevogn og klapvogn.. Hvordan opbevare i det med så lidt plads?

Anmeld

12. september 2011

NinaNymannMadsen

vi bor i en 3 værelses med altan på 86 kvm.
vi har kælderrum. og der er mulgihed for at stille barnevogn/klapvogn eller sådan noget under trappen.

vi er lige nu 2 voksne og 1 barn men inden for godt 27 dage er vi 2 børn.

det første stykke tid skal den lille sove inde ved os og når hun så bliver lidt større så kommer hun ind og skal dele værelse med sin søster.

vi vil dog gerne ha noget der er større da værelserne her ikke er ret store og der ikke vil i længden være plads til dem begge på den stores værelse. det kan lige gå når de begge er små men det kan hurtig blive for klemt.

Anmeld

12. september 2011

Lucas og Mathilde <3

mig og mine børn bor i en 2 værelset dvs et køkken, stuen og et værelse som børnene selvf deler - jeg har købt en sovesofa som står i stuen, og det fungere nogenlunde indtil videre - men leder dog efter noget større! - der var bare ikke andre ledige lejligheder da mig og børnenes far flyttede fra hinanden. men satser på at komme ind i noget andet end alt for længe

Anmeld

12. september 2011

henh01

Anonym skriver:

tak for svaret

klapvognen er pakket sammen i min fars bil som vi låner fast ind over sommeren ellers er den i kælderen. Det handler om at smide ud og smide ud.. Vi har dog lejet et stort kælderrum fordi vi ikke er så gode til at smide ud. Vores den mindste er 10 mdr - den store 7 år.. Hvis ikke vi havde fået nyt sted at flytte til så var vi nok flyttet i stuen når mindstemanden blev omkring 1½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.