Sele til Emmaljunga klapvogn, hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.869 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Mette.

Hej piger,

Vi har en Emmaljunga Nitro City klapvogn, hvor der jo selvfølgelig er en fastmonteret sele i. Men sagen er den, at jeg ikke synes selen er særlig god når min datter sover i klapvognen når vi er på tur. Er der nogen der ved om man kan bruge en barnevognssele i den? Vi har en Odder barnevogn, og ville gerne bruge selen fra den, da jeg synes den er meget bedre, men jeg kan ikke umiddelbart se om det er muligt.

Så hun har lidt mere frihed, i stedet for selen er spændt fast oppe ved skuldrene. 

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Mette.

Slet igen? 

Anmeld

12. september 2011

MorEllen

Jeg er ret sikker på at man ikke kan montere anden sele end den der allerede er i klapvognen... Men jeg opper den lige for deg, så kan det jo hende at nogle kloge hoveder kan komme med bedre svar

Anmeld

12. september 2011

K&S

Mette. skriver:

Hej piger,

Vi har en Emmaljunga Nitro City klapvogn, hvor der jo selvfølgelig er en fastmonteret sele i. Men sagen er den, at jeg ikke synes selen er særlig god når min datter sover i klapvognen når vi er på tur. Er der nogen der ved om man kan bruge en barnevognssele i den? Vi har en Odder barnevogn, og ville gerne bruge selen fra den, da jeg synes den er meget bedre, men jeg kan ikke umiddelbart se om det er muligt.

Så hun har lidt mere frihed, i stedet for selen er spændt fast oppe ved skuldrene. 

Mette

Vi har en kombivogn fra Emmaljunga og vi kan godt montere en almindelig sele i klapvognen. Der sidder 2 "ringe", hvis man stikker hånden igennem der, hvor ryglænet møder sædet - giver det mening?

Vi har faktisk aldrig brugt klapvognsselen, men altid brugt den almindelige

Anmeld

12. september 2011

Mette.

K&S skriver:

Vi har en kombivogn fra Emmaljunga og vi kan godt montere en almindelig sele i klapvognen. Der sidder 2 "ringe", hvis man stikker hånden igennem der, hvor ryglænet møder sædet - giver det mening?

Vi har faktisk aldrig brugt klapvognsselen, men altid brugt den almindelige

Tusind tak for svar.

Det giver mening og jeg vil straks tjekke om det gør sig gældende på vores vogn også. Vi har nemlig en Odder barnevogn, så jeg kender slet ikke til Emmaljunga. Men i vores barnevogn er det nemlig også to ringe man sætter selen i, så kan man garanteret bruge den samme sele. Klapvognen er bare noget nemmere at have med når man er på tur, en vores stoore barnevogn.

Anmeld

12. september 2011

Mette.

Morellen skriver:

Jeg er ret sikker på at man ikke kan montere anden sele end den der allerede er i klapvognen... Men jeg opper den lige for deg, så kan det jo hende at nogle kloge hoveder kan komme med bedre svar

Tusind tak for svar.

Anmeld

12. september 2011

K&S

Mette. skriver:

Tusind tak for svar.

Det giver mening og jeg vil straks tjekke om det gør sig gældende på vores vogn også. Vi har nemlig en Odder barnevogn, så jeg kender slet ikke til Emmaljunga. Men i vores barnevogn er det nemlig også to ringe man sætter selen i, så kan man garanteret bruge den samme sele. Klapvognen er bare noget nemmere at have med når man er på tur, en vores stoore barnevogn.

Det var så lidt, håber det kan lykkes

Anmeld

12. september 2011

LISBETH:-)

Vi har haft en emmaljunga cerox hvor jeg sagtens kunne putte en alm barnevognssele i.

Jeg slår altid på at man skal have en godkendt barnevognssele i når de skal sove i vognen. Jeg har prøvet at min datter lå og kastede op i klapvognen og kunne ikke rejse sig, da hun jo var spændt fast til vognens ryglæn, siden den dag har vi haft barnevognssele i ALLE kørertøjer!

Anmeld

12. september 2011

Mette.

lisbeth2910 skriver:

Vi har haft en emmaljunga cerox hvor jeg sagtens kunne putte en alm barnevognssele i.

Jeg slår altid på at man skal have en godkendt barnevognssele i når de skal sove i vognen. Jeg har prøvet at min datter lå og kastede op i klapvognen og kunne ikke rejse sig, da hun jo var spændt fast til vognens ryglæn, siden den dag har vi haft barnevognssele i ALLE kørertøjer!

Tusind tak for svar.
Så må jeg også kunne montere en alm. sele i en nitro city model. Og sikke en skrækkelig oplevelse. jeg bryder mig heller ikke om hun ikke kan rejse sig, som med en almindelige sele, så jeg har løsnet selerne på skuldrene og kun haft hende spændt fast ved benene, også siddet ved hende under opsyn, men det ville være rart om man vidste hun kunne sove trygt med en alm. sele i stedet. 

Anmeld

12. september 2011

Siber

vi har også haft/har barnevogns sele i vores emmaljunga klapvogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.