Hvad kan jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har angst samt en slem depression ..

Mine angst anfalde kommer hvergang jeg aflevere/henter mine børn ved dagplejen , jeg svedte helt vildt pga angst anfalde tidligere så min datters dagpleje spurgte mig om det regnede udenfor  Måtte fortælle hende at det er et angstanfald , hun sagde at det var hun ked af at høre at jeg havde det sådan og jeg skulle sige hva hun kunne gøre for at jeg fik det bedre

Men jeg ved det faktisk ikke  jeg frygter at skulle aflevere eller hente dem, føler jeg skal besvime hvergang  lige så snart jeg går ud af deres indkørsler går sveden væk og jeg kan ånde op igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Mine angst anfalde kommer hvergang jeg aflevere/henter mine børn ved dagplejen , jeg svedte helt vildt pga angst anfalde tidligere så min datters dagpleje spurgte mig om det regnede udenfor  Måtte fortælle hende at det er et angstanfald , hun sagde at det var hun ked af at høre at jeg havde det sådan og jeg skulle sige hva hun kunne gøre for at jeg fik det bedre

Men jeg ved det faktisk ikke  jeg frygter at skulle aflevere eller hente dem, føler jeg skal besvime hvergang  lige så snart jeg går ud af deres indkørsler går sveden væk og jeg kan ånde op igen ..

Det lyder da rigtigt ubehageligt.

Det jo svært at vide hvad der sætter dette i gang, da det kan være flere forskellige ting.

Men er du bange for at blive bedømdt af dagplejemoren ?

Hvordan er dit forhold til denne dagplejemor ?

Anmeld

12. september 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Du skal da op til din læge og snakke med ham/hende?
Sådan er der da ikke nogen af os der skal rende rundt og have det, mon ikke også dine børn kan mærke det på dig?

Få ringet til din læge?

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Det lyder da rigtigt ubehageligt.

Det jo svært at vide hvad der sætter dette i gang, da det kan være flere forskellige ting.

Men er du bange for at blive bedømdt af dagplejemoren ?

Hvordan er dit forhold til denne dagplejemor ?

mit forhold til min datters dagplejemor er godt ... jeg er selvfølgelig lidt bange for at hun pludselig siger at jeg ikke er god mor osv ..

Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg ikke kan være normal !

Anmeld

12. september 2011

Rsa

Lyder som en generel angst der kan vokse sig endnu større end den er nu - kontakt din læge... Han/hun ville kunne hjælpe dig med at få dig videre i systemet, så du kan få noget hjælp til at håndtere din ángst

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Du skal da op til din læge og snakke med ham/hende?
Sådan er der da ikke nogen af os der skal rende rundt og have det, mon ikke også dine børn kan mærke det på dig?

Få ringet til din læge?

Jeg er bange for den mindste i hver fald kan mærke det da han skriger når han bliver afleveret , som om han ikke vil slippe sin triste mor ..

Jeg har en psykiater som jeg skal skal snakke med på onsdag ...

Man føler sig rigig unormal ..

Anmeld

12. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Du er overhovedet ikke unormal.

Angst er en meget udbredt lidelse.
Du føler dig vel heller ikke unormal når du er forkølet eller har hovedpine?

Langt de fleste mennesker oplever på et tidspunkt i deres liv irrationel angst. Forskellen kan ligge i hvor voldsom den er og hvor længe det står på.

Det er bare vigtigt, at man anerkender den og får den behandlet hos en professionel når det er så slemt som i dit tilfælde.

Jeg har selv lidt af angst. (Socialfobi)
Og det KAN behandles så man bliver velfungerende.
Det kræver en indsats, men det er naturligvis det hele værd.

Anmeld

28. september 2011

iris-mor

Jeg er ked af at du har det sådan!!

Men jeg kan fortælle at jeg har det på præcis samme måde - altså det med kvalme osv når jeg skal hente og bringe mine to skønne unger.

Min dp og skole/sfo ved det, men jeg har det sådan alligevel.

Godt du har en psykiater, for der findes medicin til hjælp. Pøj pøj med i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.