Kvalme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Bløbbe

Jaa, kvalme kan være en svær hurdle, havde selv kvalme i starten og kastede op næsten hver morgen (fandt ud af at en franskbrøds mad om natten når jeg alligevel skulle op og tisse virkede)
For mig handlede det om at jeg havde svært ved at finde ud af at indtagningen af mad skulle foregå hele tiden - hele tiden og atter igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Mimic

ved godt at det her ikke er sundt når man er gravid men det hjalp på mig...
når jeg vågnede om morgenen tog jeg en marie kiks inden!! jeg satte mig op altså spiste den mens jeg lå, satte mig op og spiste en mere og drak et halvt glas cola, kom op og stå en kiks mere og så et halvt glas cola mere... bare husk det skal være rigtigt coca cola og ikke det billige
det virkede for mig...

held og lykke

Fra Linda

Anmeld

19. januar 2009

M&F&C

Mens min kvalme stod på, fik jeg ikke meget andet at spise end Twister-is ... jeg kunne ikke rigtig finde noget jeg ellers kunne holde i maven! Og så drak jeg energidrik (CULT-fruit), lige indtil den dag jeg fandt ud af man ikke må drikke energidrik når man er gravid, ups! Men hun har da ikke taget skade af at mor ikke havde åbnet øjnene, det stod jo rent faktisk på dåsen.. Da kvalmen aftog skal jeg så lige love for jeg var sulten!

Anmeld

19. januar 2009

Balderson

Jeg har fået at vide at hvis man spiste mandler inden man begyndte på et måltid, så ville de tage kvalmen..

Jeg er i fuld gang med at prøve det og indtil videre ser det ud til at virke...

Bare man så kunne få noget der ville tage den træthed der følger med en graviditet

Anmeld

19. januar 2009

louisepigen23

jeg havde meget kvalme i starten og jeg fik appelsiner... ved ikke om det bare er mig de hjalp på og om det er fordi jeg er helt vildt efter dem i øjeblikket... men man kan jo altid prøve

held og lykke med det

knus

Anmeld

20. januar 2009

Dinar

Mange tak for alle de søde forslag, og energi drik uhe nej nej sådan noget må men ikke drikke.. hehe.

Men jeg har fundet ud af at appelsiner og citroner med salt hjælper

det bare rigtigt dejlig. så er kvalmen væk igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.