Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billed 1 MOLO stjerne halstørklæde aldrig brugt Billed 2 H&M 3 par bukser i stand som ny 1 par i str 110 og 2 par i str 104 Billed 3 WHEAT 2 par bukser i stand som ny begge str 104 Billed 4 MOLO 2 par smækbukser den til venstre i str 104 og den anden med lynlås ved knæene i str 104 begge i meget pæn stand Billed 5 MOLO 2 bluser i str 98&104 begge i fin stand STOREBROR bluse i str 104 i pæn stand Billed 6 UKENDT 2 par bukser som er købt i udlandet men ikke er blevet brugt da de var for små begge i str 98 aldrig brugte! BYD ENKELTVIS ELLER PÅ FLERE TING PÅ EN GANG!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad skal du have for molo tørklæde og molo bluserne.... og molo bukserne???
Hejsa
For det sidste billed vil jeg gerne have 250pp
Og Molo tørklæde 50,- Molo bluserne 200,- Molo bukserne 300,- så betaler jeg porto
KerIrem skriver: Hejsa For det sidste billed vil jeg gerne have 250pp Og Molo tørklæde 50,- Molo bluserne 200,- Molo bukserne 300,- så betaler jeg porto
oki.. det blir for dyrt.. hva med pris for tørklæde, og molo buks med lynlås kun??
Ja d beklager jeg, men det har været dyrt yøj og fejler absolut ingenting..
Tørklæde og smkbuks med lynlås til 200+porto
KerIrem skriver: Billed 1 MOLO stjerne halstørklæde aldrig brugt Billed 2 H&M 3 par bukser i stand som ny 1 par i str 110 og 2 par i str 104 Billed 3 WHEAT 2 par bukser i stand som ny begge str 104 Billed 4 MOLO 2 par smækbukser den til venstre i str 104 og den anden med lynlås ved knæene i str 104 begge i meget pæn stand Billed 5 MOLO 2 bluser i str 98&104 begge i fin stand STOREBROR bluse i str 104 i pæn stand Billed 6 UKENDT 2 par bukser som er købt i udlandet men ikke er blevet brugt da de var for små begge i str 98 aldrig brugte! BYD ENKELTVIS ELLER PÅ FLERE TING PÅ EN GANG!
de to molo bluser på billed 5.. .pris inkl porto?
Jeg venter svar fra en køber så molo bluserne er sat på dvale pt
Men prisen for dem er 240 inkl porto
KerIrem skriver: Ja d beklager jeg, men det har været dyrt yøj og fejler absolut ingenting.. Tørklæde og smkbuks med lynlås til 200+porto
oki det er i orden så nupper jeg tørklæde og molo buks med lynlås....
eliasogmor skriver: hvad skal du have for molo tørklæde og molo bluserne.... og molo bukserne???
Kan du sende mig en privat besked?.. SÅ sender jeg bank oplysninger til dig og du dine adresse oplysninger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128