40 plus 4 og slet ikke utålmodig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Troldemommi

Puhha man går bare og venter på at vores lille skat skal komme ud og sige hej til mor og far men der sker bare ikke en hujende fis for søren hvor er jeg ved at være utålmodig

Vi skal til det forhåbentlig sidste jordemoderbesøg mandag middag og jeg håber hun kan puste lidt optimisme ind i mig :-)

Jeg har læst om de der ammestur historier om hvad der kan sætte en fødsel igang og intet virker, ville ønske man selv kunne bestemme for det lader ikke til at lille Johanne har travlt med at komme nogle steder overhovedet

bare lidt brok så bare bær over med mig :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

B&J

Sender dig lige en kæmpe krammer og håber snart jeres lille baby kommer ud til jer og det må meget gerne være snart

sender dig en masse veestøv i håb om det kan hjælp lidt

Anmeld

12. september 2011

Troldemommi

B&J skriver:

Sender dig lige en kæmpe krammer og håber snart jeres lille baby kommer ud til jer og det må meget gerne være snart

sender dig en masse veestøv i håb om det kan hjælp lidt

Tak er sikker på at vestøv kan klare paragrafferne :-)

Anmeld

12. september 2011

Nessie

Stakkels dig Det er ikke nemt at skulle gå rundt og være tålmodig når din lille bare nægter at finde udgangen.
Jeg håber at hun vælger snart at ville have fødselsdag

Anmeld

12. september 2011

Pige2009

Monica P skriver:

Puhha man går bare og venter på at vores lille skat skal komme ud og sige hej til mor og far men der sker bare ikke en hujende fis for søren hvor er jeg ved at være utålmodig

Vi skal til det forhåbentlig sidste jordemoderbesøg mandag middag og jeg håber hun kan puste lidt optimisme ind i mig :-)

Jeg har læst om de der ammestur historier om hvad der kan sætte en fødsel igang og intet virker, ville ønske man selv kunne bestemme for det lader ikke til at lille Johanne har travlt med at komme nogle steder overhovedet

bare lidt brok så bare bær over med mig :-)

Monica

Jeg fødte først 42+1, så fat mod

Anmeld

13. september 2011

Troldemommi

en lille opdatering

Der sker stadig ikke noget

Vi var til jordemoder igår og hun sagde bare hav tålmodighed min ven :-( sikke da et dårligt råd for jeg har snart ikke mere tålmodighed :-)

brok brok brok :-)

prøver ikke at lade mine frustrationer gå ud over min mand men syntes det er svært for han er lige så utålmodig som mig :-)

Monica 40+5

Anmeld

13. september 2011

Troldemommi

Baagøe skriver:

Jeg fødte først 42+1, så fat mod

ja jeg fik at vide 42+0 og så bliver man sat igang, håber godt nok ikke vi stadig skal vente så længe :-)

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

Monica P skriver:

ja jeg fik at vide 42+0 og så bliver man sat igang, håber godt nok ikke vi stadig skal vente så længe :-)

Jeg fravalgte igangsætning på en lørdag, hvor jeg alligevel ville være blevet sendt hjem på en stikpille, og jeg har hørt frygtelige ting omkring marathonfødsler efter igangsætning. Jeg fødte så også 12 timer efter

Anmeld

13. september 2011

maryjane

Kom uuuuuuuuuuuuuuud lille baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.