Har bare lyst til at skrige det til verden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Drømme

Jeg skal være MOR !!!

Der er da ikke noget mere fantastisk 

Og her i weekenden har kæresten og jeg endelig fået fortalt hele familien nyheden, og største delen er bare så glade

Det er bare så SKØNT endelig at kunne dele det med alle dem man holder af !

Jeg er 16+0 i morgen, så det er også ved at være på tide - kan ikke længere være i mine bukser 

Jeg er selv 21, mens kæresten er 20, og i begge familier er det ellers først sent, de har fået børn.. Så det er første gang både mine og kærestens bedsteforældre skal være oldeforældre, og vi var ret nærvøse for hvordan alle ville tage det..

Det var ikke helt planlagt vi skulle være forældre nu, på trods af vi ikke regnede med der ville gå mange år, men vi er bare begge så lykkelige over det, og det føles så skønt også at mærke familiens glæde 

Min bedstemors ( farmors ) reaktion var ellers prisværdig ! 

Vi havde sendt en rose anonymt med en hilsen fra "oldebarnet" (min familie bor i Randers, mens vi bor på Bornholm), og da min fætter blev gift i sommers, var det klart, at hun ringede til ham først

Han og kone venter nu ikke noget barn, og på trods af min bedstemor ikke helt troede på dem, prøvede hun så at ringe til min kusine ( 5 år ældre end mig ), som udbrød, at hun i Hvert fald ikke var gravid 

Og da jeg så er den tilbage af hendes børnebørn, der er i et fast forhold, prøvede hun at ringe til mig - men jeg har fået nyt nummer - så den måtte lige forbi min far, der så kunne bekræfte, at det er os, der venter en lille 

Så jeg bliver ringet om af en meget glad ( kommende oldemor ), der så snart jeg tager telefonen, udbryder "TILLYKKE" - det var så skønt 

Før lørdag var det kun vores forældre der vidste det, så det var en skøn måde at få fortalt en del af familien nyheden

Havde bare lige brug for at dele det - jeg er så glad 

Det er så fantastisk når Drømme bliver virkelighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

1000Ben

Drømme skriver:

Jeg skal være MOR !!!

Og her i weekenden har kæresten og jeg endelig fået fortalt hele familien nyheden, og største delen er bare så glade

Jeg er 16+0 i morgen, så det er også ved at være på tide - kan ikke længere være i mine bukser 

Jeg er selv 21, mens kæresten er 20, og i begge familier er det ellers først sent, de har fået børn.. Så det er første gang både mine og kærestens bedsteforældre skal være oldeforældre, og vi var ret nærvøse for hvordan alle ville tage det..

Det var ikke helt planlagt vi skulle være forældre nu, på trods af vi ikke regnede med der ville gå mange år, men vi er bare begge så lykkelige over det, og det føles så skønt også at mærke familiens glæde 

Vi havde sendt en rose anonymt med en hilsen fra "oldebarnet" (min familie bor i Randers, mens vi bor på Bornholm), og da min fætter blev gift i sommers, var det klart, at hun ringede til ham først

Han og kone venter nu ikke noget barn, og på trods af min bedstemor ikke helt troede på dem, prøvede hun så at ringe til min kusine ( 5 år ældre end mig ), som udbrød, at hun i Hvert fald ikke var gravid 

Og da jeg så er den tilbage af hendes børnebørn, der er i et fast forhold, prøvede hun at ringe til mig - men jeg har fået nyt nummer - så den måtte lige forbi min far, der så kunne bekræfte, at det er os, der venter en lille 

Så jeg bliver ringet om af en meget glad ( kommende oldemor ), der så snart jeg tager telefonen, udbryder "TILLYKKE" - det var så skønt 

Før lørdag var det kun vores forældre der vidste det, så det var en skøn måde at få fortalt en del af familien nyheden

Fantastisk måde at overgive nyheden på og mange gange tillykke til Jer... 

Knus

Stefanie 

Anmeld

12. september 2011

JeNoVa

Tillykke!!! Ønsker dig en skøn graviditet. 

Anmeld

12. september 2011

metski83

Stort tillykke :-)

Anmeld

12. september 2011

babyMark

Til lykke. Rigtig sød historie

Anmeld

12. september 2011

emsaroto

hehe tillykke med det 

Anmeld

12. september 2011

CmarianN

Drømme skriver:

Jeg skal være MOR !!!

Hvor er det bare dejligt  Håber du nyder din graviditet lige så meget som jeg gør..... Rigtig meget held og lykke med det hele! 

Og TILLYKKE for pokker 

Anmeld

12. september 2011

Drømme

CmarianN skriver:

Hvor er det bare dejligt  Håber du nyder din graviditet lige så meget som jeg gør..... Rigtig meget held og lykke med det hele! 

Og TILLYKKE for pokker 

Du kan tro jeg nyder graviditeten - på trods af lidt kvalme, der dog har fortaget sig, har jeg det fantastisk

Kan mærke den lille mosle rundt derinde og gøre pladsen større, mens jeg blot kan brokke mig over, jeg er nødt til at købe nye bukser 

Og i morges er jeg sikker på, jeg mærkede et lille spark 
Så jeg nyder det i fulde drag.. Man ved jo ikke, om der sker noget, så vi næste gang må kæmpe for en graviditet, så jeg glæder mig inderligt over at det er sket..
Tak for alle lykønskningerne - og held og lykke til de, der prøver at få ønskebarnet 

Anmeld

12. september 2011

Isabella_mor

Stort tillykke. og dejligt med positive reaktioner fra familien, så kan det da bare ikke blive bedre

Anmeld

12. september 2011

Nessie

Tillykke Og dejligt at kommende oldemor blev så glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.