Jeg skal være MOR !!!
Der er da ikke noget mere fantastisk 
Og her i weekenden har kæresten og jeg endelig fået fortalt hele familien nyheden, og største delen er bare så glade 
Det er bare så SKØNT endelig at kunne dele det med alle dem man holder af !
Jeg er 16+0 i morgen, så det er også ved at være på tide - kan ikke længere være i mine bukser 
Jeg er selv 21, mens kæresten er 20, og i begge familier er det ellers først sent, de har fået børn.. Så det er første gang både mine og kærestens bedsteforældre skal være oldeforældre, og vi var ret nærvøse for hvordan alle ville tage det..
Det var ikke helt planlagt vi skulle være forældre nu, på trods af vi ikke regnede med der ville gå mange år, men vi er bare begge så lykkelige over det, og det føles så skønt også at mærke familiens glæde 
Min bedstemors ( farmors ) reaktion var ellers prisværdig !
Vi havde sendt en rose anonymt med en hilsen fra "oldebarnet" (min familie bor i Randers, mens vi bor på Bornholm), og da min fætter blev gift i sommers, var det klart, at hun ringede til ham først 
Han og kone venter nu ikke noget barn, og på trods af min bedstemor ikke helt troede på dem, prøvede hun så at ringe til min kusine ( 5 år ældre end mig ), som udbrød, at hun i Hvert fald ikke var gravid 
Og da jeg så er den tilbage af hendes børnebørn, der er i et fast forhold, prøvede hun at ringe til mig - men jeg har fået nyt nummer - så den måtte lige forbi min far, der så kunne bekræfte, at det er os, der venter en lille 
Så jeg bliver ringet om af en meget glad ( kommende oldemor ), der så snart jeg tager telefonen, udbryder "TILLYKKE" - det var så skønt 
Før lørdag var det kun vores forældre der vidste det, så det var en skøn måde at få fortalt en del af familien nyheden 
Havde bare lige brug for at dele det - jeg er så glad