Bækkensmerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2011

BettyBoop

Jeg lider en del af bækkensmerter - både ved skambenet (foran), selve bækkenet og lænden ... og hofterne. Jeg prøver at slappe af når jeg kan.

Min læge siger at der ikke er så meget man kan gøre, og jeg har også kigget lidt omkring på nettet efter gode råd - men måske er der nogle af jer derude der har nogle gode råd?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Moms

Hej,

jeg har ikke selv bækkenløsning, men har tidligere haft en del bækkensmerter pga. en discosprolaps.

Det hjalp utroligt meget at gå i varmtvandsbassin. Ikke for at svømme - bare for at være vægtløs og bevæge sig uden smerter.

Måske hjælper det også ved bækkenløsning.

God bedring.

Moms

Anmeld

13. september 2011

Tornager

Har selv haft det siden uge 8. hjalp rigtigt meget at skifte stilling så man hverken sidder, står eller ligger for længe af gangen. derudover kan jeg varmt anbefale fys. hjalp mig en hel del og var nok med 3 gange... indtil nu

Anmeld

14. september 2011

BettyBoop

Ihh, tak ) Jeg havde overvejet fys, men min læge har sagt at det ikke burde hjælpe synderligt (Men han ved vist ikke for meget om særlig meget, desværre)... 

Og havde tænkt på at tage i svømmehallen, men havde ikke lige tænkt på varmtvandsbassin. Gad vide hvor de har sådan et man må gå i selvom man er voksen (er det ikke typisk babybassinet der er varmt?) - ellers må jeg tage sønnike med 

Er der nogen der har held med at lave nogle særlige øvelser? Jeg laver mine knibeøvelser ... når jeg husker det... men er der andre? Er der nogen der har prøvet yoga?

Anmeld

23. september 2011

Timmner

bækkensmærter Ja jeg ved ikke om jeg har det, har virkelig ondt dernede, skal til lægen mandag og snakke om det, har virkelig ondt i min ryk. og kan næsten ikke holde til at arbjede, bliver jo også nød til at tænke på mig selv lidt. hvad siger i ?

Anmeld

23. september 2011

BettyBoop

Jeg havde også håbet på at kunne færdiggøre 1. semester på mit nye studie... Men det har jeg måtte droppe igen. Kroppen vil bare ikke... det må man jo respektere

Jeg synes det er helt i orden, hvis man fx. ikke kan arbejde ligeså meget som før. 

I tirsdag fik jeg massage - og det hjalp helt vildt! Men kun i nogle dage... Men altså, jeg forestiller mig, at hvis man får massage eller fys. 1 gang om ugen og måske går i svømmehal 1 gang om ugen, så kan man holde til lidt mere. Jeg har hørt, at det sidste man skal gøre, hvis man har bækkensmerter, er at sidde stille HELE tiden.. jeg tror det gør fødslen hårdere (???)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.