BLIVER BARE LIGE NØDTIL AT DELE
er desværre en af dem der ryger, ikke noget ondt om os men har sku melidenhed med os...
jeg er en aldre af 22 kigger jeg tilbage på 13 års rygning, hvad har alle de penge givet mig?? en falsk støtte, men spørg mig selv fra hvad?? derud over er jeg såå heldig at min far er alternetiv behandler, og for ca et 1 siden trykked han mig på ryggen ved en anden behandling, en ubeskrivelig smerte og råbte af ham, han kiggede mig i øjnene og rysted på hoved og sagde Nina det er dine lunger der gør ondt,
-men jeg er og var ryger og gjord alt for at glemme min skam og frygt...
og sidder nu her har aftalt en tid os min far i morgen, og har meget blandet føgelser, for min far behøver ingen gang at trykke mig på ryggen mere for at jeg kan mærke mine lunger, det skrammer mig og også at jeg undskyld mit sprog fandme ikke kan være andet bekendt over for min krop og mig selv at jeg stopper med at ryge, men er sindsyg bekymret for den kamp jeg skal have med min psyke,
-det skal så også lige siges jeg ryger ikke af nydelse jeg ryger af frygt, frygt for mit helbred og min økonomi blandt andet
- de sidste mange år har jeg anset mig selv for at være nakoman -(med mine smøger) ønsker jeg var for uden, og absolut ikke leve uden, og nu er jeg bare spændt på det smukke og dejlige liv jeg skal nyde uden mine forpulede cigaretter, det skal lykkes at jeg kommer ud af det her maridt forhåbenlig uden men' hvis det ikke er for set
Anmeld