Piger er her stadig... Men iiiihh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Mira0911

Min tålmodighed - er slet ikke på det højeste mere som den har været...  Vil så gerne at tøsen snart vælger at komme ud...  Hun kommer ikke før hun er klar - og sådan er det... 

Hver gang jeg har taget en lur her i løbet af weekenden, har mens smerter og murren virkelig taget til, en af gangene sådan at jeg vågnede af det og tænkte, nu sker der noget inden for et par dage.. Nææh det forsvandt sq igen... Sådan har det været hele tiden lige siden i Torsdags... 

Nu her har jeg lige stået i køkkenet og taget det sidste opvask og udbrød "AV for S****" det vågnede Julie ved...  Hun faldt hurtigt igen... 

De jaw der kommer er slemme og onde... Virkelig så jeg kryber helt sammen ved køkkenbordet... Hva så nu, nu er de væk... Iiiiih.... 

Vil gerne at der snart sker noget og det snart tager til... Meeen, jeg kan kun vente... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

SaNiNa

Tror vi er en 3,4,5,6,7 stykker hvis tålmodighed er ved at være opbrugt.

Mine plukveer bliver også ved med at komme og gå og gør vildt ondt, de fleste af den sidder neden under maven ud i hoften og ballen hvor du så stråler om i lænden. Natten til i går var jeg ellers så sikker på at nu var det ved at være nu, og overvejede at vække manden, men det hele gik i sig selv igen.

De kom og gik helt vildt i går og hvad det bare så dårligt, og har det bestem ikke bedre i dag, men skal altså lige op og stemme nu her kl 10 og så må hun gerne komme.

Det er gør mig mest utålmodig er at vi ved hun står så langt nede og alle mine led er mere end rigelig bløde så hun skal være selv lige sætte det sidste igang. men hvornår gik dig dog en dato så jeg ved hvad jeg har at gør med. Vi skal til fødselsdag i morgen så det skal jo nok passe hun kommer der.

Håber vi har født enden for en uge begge to. Jeg trænger ihverfald til noget søvn.

Anmeld

12. september 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Min tålmodighed - er slet ikke på det højeste mere som den har været...  Vil så gerne at tøsen snart vælger at komme ud...  Hun kommer ikke før hun er klar - og sådan er det... 

Hver gang jeg har taget en lur her i løbet af weekenden, har mens smerter og murren virkelig taget til, en af gangene sådan at jeg vågnede af det og tænkte, nu sker der noget inden for et par dage.. Nææh det forsvandt sq igen... Sådan har det været hele tiden lige siden i Torsdags... 

Nu her har jeg lige stået i køkkenet og taget det sidste opvask og udbrød "AV for S****" det vågnede Julie ved...  Hun faldt hurtigt igen... 

De jaw der kommer er slemme og onde... Virkelig så jeg kryber helt sammen ved køkkenbordet... Hva så nu, nu er de væk... Iiiiih.... 

Vil gerne at der snart sker noget og det snart tager til... Meeen, jeg kan kun vente... 

Jeg håber, vi er mindst fem, der føder i denne uge! Jeg melder mig frivilligt til at være én af de fem! nu må der altså snart ske noget på din front! Jeg har ikke de vilde tegn på noget som helst, men håber på miraklet sker alligevel! Men lige en masse vestøv afsted til dig nu er du en uge fra termin!!!

Anmeld

12. september 2011

HeidiØ

Eeeeej, I har ikke engang termin endnu .. jeg melder mig til at føde først, tak! Gerne snart

Vestøv til alle - bare I ikke overhaler! Haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.