Hold kæft det hele driller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Mira0911

Min tålmodighed - er slet ikke på det højeste mere som den har været...  Vil så gerne at tøsen snart vælger at komme ud...  Hun kommer ikke før hun er klar - og sådan er det... 

Hver gang jeg har taget en lur her i løbet af weekenden, har mens smerter og murren virkelig taget til, en af gangene sådan at jeg vågnede af det og tænkte, nu sker der noget inden for et par dage.. Nææh det forsvandt sq igen... Sådan har det været hele tiden lige siden i Torsdags... 

Nu her har jeg lige stået i køkkenet og taget det sidste opvask og udbrød "AV for S****" det vågnede Julie ved...  Hun faldt hurtigt igen... 

De jaw der kommer er slemme og onde... Virkelig så jeg kryber helt sammen ved køkkenbordet... Hva så nu, nu er de væk... Iiiiih.... 

Vil gerne at der snart sker noget og det snart tager til... Meeen, jeg kan kun vente... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Mauser.

Jeg kan virkelig godt forstå dig ! jeg er selv PISSE utålmodig selvom at jeg ikke er så langt som dig ih altså, håber snart at du får din pige i armene ..
Forresten- jeg bliver sat i gang på min termins dato hvis der ikke er sket noget før.

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig ! jeg er selv PISSE utålmodig selvom at jeg ikke er så langt som dig ih altså, håber snart at du får din pige i armene ..
Forresten- jeg bliver sat i gang på min termins dato hvis der ikke er sket noget før.

Ja det er noget så træls.. Maven bliver lige pludselig "tung" så det føles som om jeg er ved at tabe den... Mest når jeg laver noget.. 

Ej hvor er det dejligt for dig at vide at du bliver sat i gang på terminen hvis ikke der er sket noget... 

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja det er noget så træls.. Maven bliver lige pludselig "tung" så det føles som om jeg er ved at tabe den... Mest når jeg laver noget.. 

Ej hvor er det dejligt for dig at vide at du bliver sat i gang på terminen hvis ikke der er sket noget... 

Ja jeg har det på samme måde, mest når jeg går altså :/ av .. ! og hendes stakkels hoved mod min hofte : klunk klunk hele tiden hvad laver hun dog ??
Jep SKØNT !

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ja jeg har det på samme måde, mest når jeg går altså :/ av .. ! og hendes stakkels hoved mod min hofte : klunk klunk hele tiden hvad laver hun dog ??
Jep SKØNT !

Det er slet ikke behageligt... 

Ja gad vide hvad hun laver der...? 

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Det er slet ikke behageligt... 

Ja gad vide hvad hun laver der...? 

Ih nej bliver helt nervøs, hun har gjort det VIRKELIG længe, men er sgu da bange for at hun sidder fast ..

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ih nej bliver helt nervøs, hun har gjort det VIRKELIG længe, men er sgu da bange for at hun sidder fast ..

Det lyder da ikke rart... Måske du skulle ringe og få det undersøgt?

Anmeld

11. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Det lyder da ikke rart... Måske du skulle ringe og få det undersøgt?

Syntes du ?? jamen jeg har jo været til jordemoder og til scanning og der ser alt fint ud ? så jeg må gå ud fra at det er fordi hun ikke har sat sig fast og "svømmer" lidt ovenpå og klunker hovedet ned i hofteskålen en gang i mellem.

Anmeld

11. september 2011

Stjernestoev

EJ, jeg var SÅ sikker på at du havde født!

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Syntes du ?? jamen jeg har jo været til jordemoder og til scanning og der ser alt fint ud ? så jeg må gå ud fra at det er fordi hun ikke har sat sig fast og "svømmer" lidt ovenpå og klunker hovedet ned i hofteskålen en gang i mellem.

Hvis hun vender nedad med hovedet, så tror jeg det er fordi hun prøver på at komme længere ned i bækkenet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.