Hjæælp ang kløe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Saka

hej alle.
jeg har en sindsyg kløe på maven det er virkelig slemt kan hverken sove eller slappe af da det hele tiden klør. det klør kun på maven og da jeg var hos jm i fredags tog hun også en blodprøve for at se om det var noget alvorligt eller bare stræk mærkerne. Hun sagde hun ville ringe hvis prøverne viste noget, og ellers så er det bare min stræk mærker. da hun ik har ringet går jeg ud fra det "bare" er stræk mærkerne.

Men det er ikke til at holde ud: kan man ik få en creme på apoteket eller på recept som kan dælme kløen. har prøvet alt fra creme til olie men det har ik hjulpet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Saka

Pleaseeee er der ingend er kan hjælpe.. er virkelig ved at blive skør.. selvom jeg klør føles det som om det blir værre..

der må da være nogen der har oplevet det samme.. hvad gjorde i??

Anmeld

11. september 2011

Mor til Mike

Saka skriver:

hej alle.
jeg har en sindsyg kløe på maven det er virkelig slemt kan hverken sove eller slappe af da det hele tiden klør. det klør kun på maven og da jeg var hos jm i fredags tog hun også en blodprøve for at se om det var noget alvorligt eller bare stræk mærkerne. Hun sagde hun ville ringe hvis prøverne viste noget, og ellers så er det bare min stræk mærker. da hun ik har ringet går jeg ud fra det "bare" er stræk mærkerne.

Men det er ikke til at holde ud: kan man ik få en creme på apoteket eller på recept som kan dælme kløen. har prøvet alt fra creme til olie men det har ik hjulpet

Det kan også "bare" være graviditets kløe Måske skulle du prøve at proppe noget koldt på, det plejer at virke på irriteret hud, ellers tror jeg da at man kan få sådan noget mavesalve i matas .

Anmeld

11. september 2011

Saka

Misselbek skriver:

Det kan også "bare" være graviditets kløe Måske skulle du prøve at proppe noget koldt på, det plejer at virke på irriteret hud, ellers tror jeg da at man kan få sådan noget mavesalve i matas .

uhh vil lig prøve med noget koldt.. er ret sikker på det ku er pga strækmærkerne da det kun er på dem det klør. men har hørt om en bedøvende creme man kan smøre på som lindrer kløen?? Har i hørt om den??

Anmeld

11. september 2011

Tona

Saka skriver:

hej alle.

Det hjalp mig at smøre med vaseline eller lign. og så lade maven lufttørre. Gjorde det hver aften til sidst. Nå ja og jo mere man klør i det jo værre bliver det desværre  

Anmeld

11. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

uhh vil lig prøve med noget koldt.. er ret sikker på det ku er pga strækmærkerne da det kun er på dem det klør. men har hørt om en bedøvende creme man kan smøre på som lindrer kløen?? Har i hørt om den??

Xylocain  Og ellers ren Aloe Vera gel direkte fra planten eller ren gel fra tube! 

Anmeld

11. september 2011

Saka

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Xylocain  Og ellers ren Aloe Vera gel direkte fra planten eller ren gel fra tube! 

er det fugtigheds cremer eller en slags bedøvende creme??

Anmeld

11. september 2011

Saka skriver:

Xylocain 5% er en lokal-bedøvende creme i håndkøb. Hvis det er meget store områder vil jeg forslå dig at prøve med Aloe Vera gel. Det har hjulpet mig meget som barn mod kløe fra allergi udslet. 

Anmeld

11. september 2011

Saka skriver:

Xylocain findes vist også i en 2%. Snak med din læge, for et sted står at det godt kan bruges under graviditet hvis nødvendigt, og et andet sted, at det ikke anbefales. Tror det kommer an på mængden af stoffet i cremen. 

Men ellers Aloe Gel. 

Anmeld

11. september 2011

Saka

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Xylocain findes vist også i en 2%. Snak med din læge, for et sted står at det godt kan bruges under graviditet hvis nødvendigt, og et andet sted, at det ikke anbefales. Tror det kommer an på mængden af stoffet i cremen. 

Men ellers Aloe Gel. 

var lige inde og læse om det og kan også se der kun står det bedøver i et par minutter?? hmm mht aloe vera gel bedøver det så også eller hvordan??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.