Så blev min 1. bryllupskage færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.275 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. september 2011

quity

En dejlig veninde havde bestilt bryllupskage hos mig, hvilket var en stor ære, da dette har været en dejlig tillidserklæring at hun har turde overlade så stort og vigtigt projekt til mig.

Så de skulle bare have den flotteste kage jeg hidtil har lavet. Jeg har været mange idéer igennem, men det blev til denne kage.

Synes selv jeg er sluppet rimelig fra det, men bedøm selv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Lise 26

F... den der flot!! det var da helt vildt! :-)

Anmeld

11. september 2011

Jakob'sMor

quity skriver:

En dejlig veninde havde bestilt bryllupskage hos mig, hvilket var en stor ære, da dette har været en dejlig tillidserklæring at hun har turde overlade så stort og vigtigt projekt til mig.

Så de skulle bare have den flotteste kage jeg hidtil har lavet. Jeg har været mange idéer igennem, men det blev til denne kage.

Synes selv jeg er sluppet rimelig fra det, men bedøm selv...

Øhh du er jo sindsygt dygtigt - ikke at jeg står og skal giftes snart, men du må også gerne lave min super flot - hvor lang tid tog det?

Anmeld

11. september 2011

quity

Takker meget for de rosende bemærkninger...

Denne kage har været en af de hurtigste kager at pynte, da den er meget enkel... Jeg var med til brylluppet og efter hovedretten skulle jeg ud at pynte kagen, da stativet var for stor til et køleskab. Kagerne var betrukket med marcipan og de lilla dutter var også på på forhånd, men resten tog kun ca 15 min...

Anmeld

11. september 2011

birthee

Virkelig flot kage!!! Blev helt målløs da jeg så den - wauw!!!

Anmeld

11. september 2011

lhn89

Hvor er den dog fin!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

11. september 2011

Malonde1985

Flooot!!!!! Hvor finder man de der kagestativer henne?? Og hvad er der inde i kagen?? Super flot kage/kager ;-))))

Anmeld

11. september 2011

quity

Malonde1985 skriver:

Flooot!!!!! Hvor finder man de der kagestativer henne?? Og hvad er der inde i kagen?? Super flot kage/kager ;-))))

Jeg har lånt stativet af en veninde der engang havde en bagerbutik.

Hver anden kage var der lyse bunde, skildpaddecreme og hindbærdrøm og de andre lyse bunde, skildpaddecreme og blåbærdrøm

Anmeld

11. september 2011

B&J

WOW HOLD DA HELT OP den er bare såååååå FLOT WOW

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.