I need help min baby er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Anonym trådstarter

Mit barn på 4uger har ondt i maven eller ved ikke rigtig hvad det er.. Han vrider sig så meget til han bliver helt rød i ansigtet også når han skal lave puhaa .. Kan det være hård mave eller hvad sker der?? Han sover heller ikk om natten på grund af det, på dagen får han let søvn men ellers gr det så ondt på ham at han græder .. Kan jeg får let hjælp her damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Happiness

Det er meget normalt at babyer har vrøvl med maverne. Det er tarmsystemet der driller.

Du kan hjælpe baby ved at "cykle" med benene. Så kan du presse benene sammen og presse knæene op i maven. Det plejer at hjælpe baby af med luften.

Du kan også rulle underkroppen rundt MED uret eller masserer rundt om navlen, ligeledes rundt MED uret.

Anmeld

11. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Mit barn på 4uger har ondt i maven eller ved ikke rigtig hvad det er.. Han vrider sig så meget til han bliver helt rød i ansigtet også når han skal lave puhaa .. Kan det være hård mave eller hvad sker der?? Han sover heller ikk om natten på grund af det, på dagen får han let søvn men ellers gr det så ondt på ham at han græder .. Kan jeg får let hjælp her damer

Jeg købte Lactulose på apoteket og gav Amanda dengang. Det hjælper indenfor et døgn, men måske er det ikke nok med kun en dosis

Anmeld

11. september 2011

inpe

Amandas-mor skriver:

Jeg købte Lactulose på apoteket og gav Amanda dengang. Det hjælper indenfor et døgn, men måske er det ikke nok med kun en dosis

har selv brugt laktulose i 3 dage, og nu er min datter glad og tilfred igen

Anmeld

11. september 2011

Tona

inpe skriver:

har selv brugt laktulose i 3 dage, og nu er min datter glad og tilfred igen

Ja det plejer at virke super fint og uden bivirkninger  Men nogle børn (især flaskebørn) har behov for det løbende igen og igen. Men når de er 4 mdr kan de jo få sveskemos, som tit virker lige så godt, i stedet for

Anmeld

11. september 2011

Albert/Alberthe1

Jeg vil også råde dig til laktulose, men vend den lige med din læge også... ellers har vi altså hjulpet vores lille pige, ved hjælp af en vatpind! Vi fugtede en vatpind med enten lidt vand eller lidt olie og lod bare lige vattet komme ind i numsen, lidt lige som at tage temperaturen bare med en vatpind istedet, og når hun så pressede næste gang, stod det simpelthen ud af i... overdriver ikke når jeg siger det var som en vandpistol bare med bæ... og mange efter det, faldt hun i søvn på puslebordet af bare afslapning!!

Anmeld

11. september 2011

inpe

Amandas-mor skriver:

Ja det plejer at virke super fint og uden bivirkninger  Men nogle børn (især flaskebørn) har behov for det løbende igen og igen. Men når de er 4 mdr kan de jo få sveskemos, som tit virker lige så godt, i stedet for

men ellers tag en snak med sp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.