Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften, tøser...
Håber I har haft en skøn søndag med dejligt vejr...
Jeg har i nat haft sindsyg mange plukveer, dog ikk regelmæssige.... Men de har gjort ondt omme i lænden... og jeg er øm i lænden nu.... Kan det være et begynder tegn på fødsel???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNM skriver: jeg vil mene det godt kunne være tegn på de 2 herre vil ud snart. du må jo prøve at holde øje med det og se om der sker en udvilken med det hele og om det begynder at komme regelmæssig. sender hvertfald vestøv og håber det hjælper
jeg vil mene det godt kunne være tegn på de 2 herre vil ud snart. du må jo prøve at holde øje med det og se om der sker en udvilken med det hele og om det begynder at komme regelmæssig. sender hvertfald vestøv og håber det hjælper
Jaah men det er irriterende det kun er om natten...
Jeg håber på der snart sker noget...
Baby-støv skriver: Jaah men det er irriterende det kun er om natten... Jeg håber på der snart sker noget...
NNM skriver: ja det forstår jeg sku godt. men det skal jo nok komme. det skal jo starte et sted.
ja det forstår jeg sku godt. men det skal jo nok komme. det skal jo starte et sted.
jaah det er jo det.... Og gerne NU!
Baby-støv skriver: Godaften, tøser... Håber I har haft en skøn søndag med dejligt vejr... Jeg har i nat haft sindsyg mange plukveer, dog ikk regelmæssige.... Men de har gjort ondt omme i lænden... og jeg er øm i lænden nu.... Kan det være et begynder tegn på fødsel???
Jeg havde plukveer så slemme om natten i ugen op til fødslen, at jeg ikke kunne sove ,, og det vared mellem ½ - 3 timer og noget gange mere
Cilas skriver: Jeg havde plukveer så slemme om natten i ugen op til fødslen, at jeg ikke kunne sove ,, og det vared mellem ½ - 3 timer og noget gange mere
uhhh det kunne være et godt tegn for mig... Jaah nogen gange varer de længe og de gør sgu ondt....
Baby-støv skriver: jaah det er jo det.... Og gerne NU!
Baby-støv skriver: uhhh det kunne være et godt tegn for mig... Jaah nogen gange varer de længe og de gør sgu ondt....
Rigtig meget .. men gode teng
NNM skriver: forstår dig sku godt. det må være tungt at rende rundt med to der mosler rundt. ved jo hvordan det er med bare en og det er rigeligt til mig. men for der snart sker noget og sender en hel spand med vestøv afsted
forstår dig sku godt. det må være tungt at rende rundt med to der mosler rundt. ved jo hvordan det er med bare en og det er rigeligt til mig. men for der snart sker noget og sender en hel spand med vestøv afsted
hehe... vi venter i spænding og ser...
Jaah det er godt nok hårdt nu....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128