hjælp ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

hej , jeg er ny her på baby.dk jeg har allerede et barn på 2 år.. nu har jeg så lige et spørgsmål jeg håber i vil svare på ,

jeg er gået 5 dage over tiden, hvilket aldrig er sket før :/ , og jeg har taget test men de viser alle sammen negative .og testen lavede to streger vandret og en i negativ feltet ;/, håber i kan hjælpe mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Michael healer

MarleneOlsen skriver:

hej , jeg er ny her på baby.dk jeg har allerede et barn på 2 år.. nu har jeg så lige et spørgsmål jeg håber i vil svare på ,

jeg er gået 5 dage over tiden, hvilket aldrig er sket før :/ , og jeg har taget test men de viser alle sammen negative .og testen lavede to streger vandret og en i negativ feltet ;/, håber i kan hjælpe mig ..

Er det sådan en test du har taget, for så tyder det da på der er fejl ved testen, prøv at tage en ny

Anmeld

12. september 2011

Michael healer

Michael healer skriver:

Er det sådan en test du har taget, for så tyder det da på der er fejl ved testen, prøv at tage en ny

Nå billeder vil ikke virke, men det er en test , hvor der kan være - eller + tegn ikke ?

Og så skal den anden streg være - i det andet rum, for at vise at testen er rigtigt ikke ?

Anmeld

12. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MarleneOlsen skriver:

Det lyder som en fejl i testen. Hvis du har taget flere, fra samme forhandler ville jeg kontakte dem og sige, at der er fejl på nogle af dem.

Synes du skal tage en ny test! 

Anmeld

12. september 2011

nej det er en test hvor der skal være to streger ikke noget med kryds eller noget .. men ja , tror jeg prøver en fra apotektet idag .. nogen der kan et godt mærke ?

for lige p.t er jeg meget forvirret.

Anmeld

12. september 2011

Michael healer

MarleneOlsen skriver:

nej det er en test hvor der skal være to streger ikke noget med kryds eller noget .. men ja , tror jeg prøver en fra apotektet idag .. nogen der kan et godt mærke ?

for lige p.t er jeg meget forvirret.

Hvad for et mærke er det du har købt ?

Syntes det lyder underligt med et negativ felt, sådan en test med et sådan felt har jeg ikke set før.

Vi har før købt dem i føtex, og den var fin nok

Anmeld

12. september 2011

den hedder pharma medico .. lige som en normal graviditets test , der er to "rum" hvor skal skal være en steg i hver for at blive positiv, og en steg for at være negativ. men hvergang jeg tog denne så var der en fed streg i negativ og to vandrette streger som gik igemmen begge rum .. og de to streger burde ikke være der .

Anmeld

12. september 2011

Gaia

Forsvandt de to vandrette streger igen? Nogle gange kan man på testse en streg der følger urinens vej, men altså ik er blivende. Hvis det er på den måde, du mener tror jeg ik umiddelbart at der er noget galt med testen. Harselv oplevet det dog med kun med en lodretstreg som fulgte urinen op ad pinden. Tænker du kan prøve at tage en clearblue imorgen med morgenurinen. Du kan også vente et par dage inden du tester igen. Måske dit hcg bare ikke er højt nok endnu til at aflæses?

Anmeld

12. september 2011

SussieThyssen

MarleneOlsen skriver:

Hejsa og velkommen til

Du kan sagtens lave et hormonspring, det gør vi kvinder regelmæssigt igennem årene.
Det er sådan, at alle mennesker kører en cyklus på 7-12 år, og når de er gået, så er samtlige celler udskiftet i kroppen, hvilket også påvirker hormonbalancen kortvarigt, og kan give uregelmæssighed og forandre menses cyklus.

Naturligvis kan du også godt være gravid, også uden at kunne måle det. Så du kan jo tage en snak med lægen og høre hvad h*n mener.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2011

ja , men nu har jeg lige købt en anden test med andet mærke .. og det siger positiv .. så tror ikke jeg har sprunget noget over ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.