er baby mere aktiv op mod fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der har oplevet, at jeres babyer blev hyperaktive inde i maven op mod fødslen? Mit barn i maven her været aktiv HELE dagen! Seriøst, ingen pauser! Kan ikke finde ud af, om det er godt eller skidt eller hvad det betyder. Det er i al fald ubehageligt... og synes hun roder meget rundt forneden og ved min blære. Og ruller omkring under maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Er der nogen der har oplevet, at jeres babyer blev hyperaktive inde i maven op mod fødslen? Mit barn i maven her været aktiv HELE dagen! Seriøst, ingen pauser! Kan ikke finde ud af, om det er godt eller skidt eller hvad det betyder. Det er i al fald ubehageligt... og synes hun roder meget rundt forneden og ved min blære. Og ruller omkring under maven

Jeg havde også en meget hyperaktiv pige i maven op til fødslen. Jeg var næsten sikker på, at jeg bar rundt på den nye kvindelige fodboldspiller 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg havde også en meget hyperaktiv pige i maven op til fødslen. Jeg var næsten sikker på, at jeg bar rundt på den nye kvindelige fodboldspiller 

jamen det er helt vildt :O Og man tænker bare: "SLAP DOG AF menneske!" hehe hvor længe før din fødsel begyndte hun at gå crazy amok?

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

jamen det er helt vildt :O Og man tænker bare: "SLAP DOG AF menneske!" hehe hvor længe før din fødsel begyndte hun at gå crazy amok?

Ja hun holdte en del privatfester  Jamen hun var faktisk aktiv hele graviditeten igennem. Nogle nætter vågnede jeg af det. 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja hun holdte en del privatfester  Jamen hun var faktisk aktiv hele graviditeten igennem. Nogle nætter vågnede jeg af det. 

Min er også generelt meget aktiv, men det her er alligevel helt tossi.. Og er én stor plukve i dag, det er en skide træls kombi!

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Min er også generelt meget aktiv, men det her er alligevel helt tossi.. Og er én stor plukve i dag, det er en skide træls kombi!

Åhh ja, det er en dårlig kombination.. Du må snakke lidt alvorsord til mavsen 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Åhh ja, det er en dårlig kombination.. Du må snakke lidt alvorsord til mavsen 

har forsøgt - baby er total ligeglad

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

har forsøgt - baby er total ligeglad

Du må gå lidt rundt, så kan det være du får vugget hende i søvn - hvis du er heldig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.