Hjælp Opkast og kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Camilla Jensen

Hej derude.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe med at besvare mig spørgsmål.

Jeg er idag idag i uge 11+2 og denne graviditet er absolut ikke nem. I starten døjede jeg med kvalme og opkast om morgenen. Men nu har det ændret sig til at det er alle tider på døgnet. Jeg kan ikke holde mad i mig. Hver gang jeg prøver og få lidt mad, ja så kommer det op igen. Dog drikker jeg en masse vand. Men jeg syntes min krop er ved at blive afkræftet pga mangel på mad. Skal man kontakte sin læge eller er der ikke noget at gøre? Jeg tænker også på hvordan den lille spire har det. Får den det næring den har brug for selvom jeg ikke spiser? Nogen der har nogle goe råd til mig?? Tager imod alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

afrobabies

Camilla Jensen skriver:

Hej derude.

Jeg er idag idag i uge 11+2 og denne graviditet er absolut ikke nem. I starten døjede jeg med kvalme og opkast om morgenen. Men nu har det ændret sig til at det er alle tider på døgnet. Jeg kan ikke holde mad i mig. Hver gang jeg prøver og få lidt mad, ja så kommer det op igen. Dog drikker jeg en masse vand. Men jeg syntes min krop er ved at blive afkræftet pga mangel på mad. Skal man kontakte sin læge eller er der ikke noget at gøre? Jeg tænker også på hvordan den lille spire har det. Får den det næring den har brug for selvom jeg ikke spiser? Nogen der har nogle goe råd til mig?? Tager imod alt

Du skal meget langt ned i vægt for at det går udover barnet Men tror desværre ikke at der er så meget at gøre. spiser du marie-kiks, de kan være gode mod kvalme...

Anmeld

11. september 2011

Camilla Jensen

afrobabies skriver:

Du skal meget langt ned i vægt for at det går udover barnet Men tror desværre ikke at der er så meget at gøre. spiser du marie-kiks, de kan være gode mod kvalme...

Ja har prøvet med marie kiks og digistive. Desværre også uden held. Men jeg må jo bare tage 1 dag af gangen og håbe på det snart er over

tak for svar

Anmeld

11. september 2011

MorTil4<3

Camilla Jensen skriver:

Hej derude.

lytter med for jeg er i samme båd

Anmeld

11. september 2011

Nettemor

Du skal kontakte din læge. Hvis du ikke får føde i dig kan det være du skal ha drop for at få noget næring. Og ellers kan det være du kan få noget der kan gøre det lidt bedre for dig..

Anmeld

11. september 2011

Camilla Jensen

nettemor skriver:

Du skal kontakte din læge. Hvis du ikke får føde i dig kan det være du skal ha drop for at få noget næring. Og ellers kan det være du kan få noget der kan gøre det lidt bedre for dig..

Oki, jeg tror jeg ringer til min læge i morgen for at høre hvordan jeg skal takle dette.

tak for svar

Anmeld

11. september 2011

Nettemor

Camilla Jensen skriver:

Oki, jeg tror jeg ringer til min læge i morgen for at høre hvordan jeg skal takle dette.

tak for svar

Ja gør det. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Men som en anden skriver er det ikke sikkert det er til skade for bebs. Men du skal også selv ha noget jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.