Vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

Lise

Jubiiiiiiiii, vi har fået plads i den ønskede vuggestue (vi havde ønsket to integrerede og en vs) fra d. 1. april. Talte med pladsanvisning for to uger siden, og da sagde de at vi måske ville få en af de ønskede pladser i løbet af sommeren, og vi skulle ikke regne med at få en plads i vores eget område til at starte med... MEN så kom der et brev, og vi har altså fået plads i en tilsyneladende rigtig dejlig vuggestue der ligger 400 meter fra vort hjem :D Det er da bare dejligt....

Lise - med én ting mindre at tænke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Astrid P

Tillykke med det, Lise.
Det var da en dejlig nyhed på en dejlig fredag.
Rigtig god weekend!
KH Astrid

Anmeld

29. februar 2008

Grynt

Tillykke Lise med den ønskede vug :D Sikke en lettelse det må være :) Skønt det hele bare flasker sig.

Tillykke

Grynt og Freja prik med snart 3 tænder

Anmeld

29. februar 2008

Kaufie

Tillykke med det - ja, det er dejligt når brikkerne falder på plads :D Selv fik vi også besked fra pladsanvisningen idag - det længe (siden igår) ventede brev med hvilken dagplejer vi har fået til William. Så har de selvfølgelig valgt den, der ligger aller-længst væk af dem, der var mulige. Nå, men det ligger tæt på stationen, hvor jeg skal med toget til/fra arbejde, så ok.... Men åbningstiderne er helt hen i vejret: 6.30 - 16.05. Jeg arbejder 8-16 og skal ca bruge ½ time i hver ende på transport - så det hænger jo ikke sammen.:( Manden kan heller ikke nå at hente inden 16, for han har fri 15.35 - men skal jo lige nå tværs gennem Aalborg og tværs gennem Nr.sundby - på scooter (og hvor pokker skal man liige placere Wilbassen på sådan en??) Det er en [rød][f]OM'er[/f][/rød]!!!!!

Anmeld

29. februar 2008

Sille(smil)

Ai, det er da bare dejligt! Jeg går selv og er rigtig spændt på hvor Birk havner henne. Jeg krydser fingre for at vi er ligeså heldige som jer :)

Stort tillykke - fedt at kunne gå på weekend med en god besked.

Sillesmil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.