Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TrineMine86 skriver: smuuuuk mave og nu er det jo lovligt at sende ve-støv afsted og kan høre det er meget ønsket, så du får lige en spandfuld
smuuuuk mave
og nu er det jo lovligt at sende ve-støv afsted og kan høre det er meget ønsket, så du får lige en spandfuld
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Taaak! Sender også til dig, nu du blev snydt i dag!
Taaak! Sender også til dig, nu du blev snydt i dag!
tak ja sikke en snydepels der ligger derinde
TrineMine86 skriver: tak ja sikke en snydepels der ligger derinde
Frøken J. skriver: Takker! Åh hvor lækkert! Jeg har desværre ikke råd Jeg synes jeg er rimelig fleksibel - Jeg kan smide højre ben op på blandingsbatteriet og barbere det, men det fungerer af en eller anden årsag ikke med det venstre. Så skærer man sig lige. Suk!
Takker! Åh hvor lækkert! Jeg har desværre ikke råd Jeg synes jeg er rimelig fleksibel - Jeg kan smide højre ben op på blandingsbatteriet og barbere det, men det fungerer af en eller anden årsag ikke med det venstre. Så skærer man sig lige. Suk!
Nej, det er også lidt dyrt. Jeg valgte bare at prioritere det denne måned, da jeg så tænkte jeg nok ikke skulle tænke mere over dumme hår inden fødslen Haha.
Men ja, du har ret, hvis man skal, så finder man jo ud af det. Din måde lyder super effektiv, hehe
Ditte<3 skriver: Nej, det er også lidt dyrt. Jeg valgte bare at prioritere det denne måned, da jeg så tænkte jeg nok ikke skulle tænke mere over dumme hår inden fødslen Haha. Men ja, du har ret, hvis man skal, så finder man jo ud af det. Din måde lyder super effektiv, hehe
Frøken J. skriver: Jeg har det på samme måde! Det kan godt ske, at man ikke tænker over det der, men jeg gider ikke ligge der med stride hår over det hele Måske skulle jeg få herren til at ordne det næste gang for at slippe for skader
Jeg har det på samme måde! Det kan godt ske, at man ikke tænker over det der, men jeg gider ikke ligge der med stride hår over det hele Måske skulle jeg få herren til at ordne det næste gang for at slippe for skader
Lige præcis, men du har nok ret og har også hørt det fra andre. Man tænker slet ikk over det, men det kan jeg virkelig ikke forestille mig
Men ja, det var da en idé, ville være sødt hvis han gad det
(ved du egentlig om Mira0911 har født?)
Ditte<3 skriver: Lige præcis, men du har nok ret og har også hørt det fra andre. Man tænker slet ikk over det, men det kan jeg virkelig ikke forestille mig Men ja, det var da en idé, ville være sødt hvis han gad det (ved du egentlig om Mira0911 har født?)
Frøken J. skriver:Yeah baby. Så er hun fuldbåren. Og nu er hun mere end velkommen! Ikke kun pga. milepælen, men også fordi hun står hamrende fast (av av av av av), er stor, og er scannet til at være total sund og rask og klar til at møde denne verden. Jeg vil gerne have lov til officielt at proklamere: Jeg vil IKKE være gravid mere! Jeg kan ikke holde det ud mere. Er træt! Rigtig træt.. Og øm.. Og det hjælper ikke på tålmodigheden, når ens mor så siger: "Har du veer? Jeg har sådan nogle fornemmelser i dag, føler mig helt rastløs" - Men ingen veer, trods min mors intuition plejer at have ret Tag jer ikke af plasteret. Det er lidt svært at barbere ben, så jeg havde lige et lille uheld
CmarianN skriver: Smukke mavi :-) Håber I snart får bejsen ud til jer…
Smukke mavi :-) Håber I snart får bejsen ud til jer…
Super flot mave ! Du kan jo føde når som helst nu, hvor er det spændende altså og kan SÅ godt følge dig i at du ikke synes det er så fedt at være gravid mere, men tro mig, du kommer alligevel til at savne maven lidt senere hen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128