Baby gratis startpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger!

Vil i ikke være søde og sende mig nogle links til dem der giver gratis startpakker. har ledt men kan ikke rigtig finde dem. feks matas, kan ikke finde det på deres side. direkte links piger tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Nitz - <3 David

Ved matas skal du bare melde dig ind i deres baby klub.. og så når du henter dit medlemskort i butikken kan du få startpakken..

Libero, og babysam har også pakker.. Og det er bare på deres hjemmeside at man tilmelder sig.. libero kan man få (mener jeg) 2 mdr før termin.. Babysam´s skal man printe en blanket ud.. som man aflevere i butikken.. Så få man den der..

Kik til flere pakker..

Anmeld

11. september 2011

Kruse90

Kigger lige med, da jeg også godt kunne tænke mig at vide hvor man får alle de skønne gratis pakker

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Ved matas skal du bare melde dig ind i deres baby klub.. og så når du henter dit medlemskort i butikken kan du få startpakken..

Libero, og babysam har også pakker.. Og det er bare på deres hjemmeside at man tilmelder sig.. libero kan man få (mener jeg) 2 mdr før termin.. Babysam´s skal man printe en blanket ud.. som man aflevere i butikken.. Så få man den der..

Kik til flere pakker..

tusind tak

Anmeld

11. september 2011

Kageelsker

Apoteket har også en lille en, den indeholder 4-5 prøver og en gennemsigtig toilettaske  Der skal du ikke melde dig ind eller noget, man går bare ned og spørger efter den.

Derudover kender jeg ikke til flere end dem der allerede er nævnt

Anmeld

11. september 2011

Kageelsker

Hov, hvis du er medlem af coop, så har de også en man kan hente. Den bestiller du gennem deres webshop, og vælger så hvilken butik du vil hente den i, bare husk kvitteringen (det er vist pampers der sponsorerer den)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.