Fædre og mødre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Aprilmor11

Åhh, hvor jeg dog bare savner en mand, som ville nyde min søn som han ville nyde sine egne børn .. Er alene med min helt fantastiske søn, og jeg nyder det, men nogen gange savner man virkelig bare en at dele det hele med .. Er der andre end mig, eller er jeg den eneste som er lidt skruk, og savner det hele ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

baby012

Nu har jeg aldrig haft en af dele min graviditet med .. men ville virkelig ønske, mere end meget andet at jeg kunne have en at dele det hele med når hun sparker og til fødslen og sådan noget . og tror da også jeg kommer til at savne at hun har en far når hun er her  

Anmeld

11. september 2011

Aprilmor11

gravid20 skriver:

Nu har jeg aldrig haft en af dele min graviditet med .. men ville virkelig ønske, mere end meget andet at jeg kunne have en at dele det hele med når hun sparker og til fødslen og sådan noget . og tror da også jeg kommer til at savne at hun har en far når hun er her  

Jeg var også lene om det hele også igennem graviditeten .. Og nu er min søn 4,5 måneder og Det bliver kun værre med savnet ..

Men tillykke med graviditeten .. Og super flot mve

Anmeld

11. september 2011

Lisbeth85

Aprilmor11 skriver:

Åhh, hvor jeg dog bare savner en mand, som ville nyde min søn som han ville nyde sine egne børn .. Er alene med min helt fantastiske søn, og jeg nyder det, men nogen gange savner man virkelig bare en at dele det hele med .. Er der andre end mig, eller er jeg den eneste som er lidt skruk, og savner det hele ?

Jeg kan SAGTENS sætte mig ind i det. Min eks gik fra mig og maven i 7. måned, og det betød at jeg også var alene i det sidste stykke tid og en måneds tid efter fødslen.

Men efter en måned med min skønne søn, så var jeg på en 'date' (fyren kom hjem til mig), og efter nogle små dates hos mig (og min lille søn), så var det bare os.

Og det kom meget pludseligt, så det KAN lykkes! Min søn er i dag 10 ½ måned, og jeg er stadig sammen med min dejlge kæreste. Det er skønt at have kunnet dele oplevelser med ham, men så længe man selv kan nyde sin søn, så er det det vigtigste

Og tøser....... det skal nok komme, ofte når man selv mindst venter det

Anmeld

11. september 2011

Kamulla

kan jeg godt sætte mig ind i..

men jeg har nok været single for længe

var alene siden jeg blev gravid, og nu er sønnen 3½år.. så jo kender da til savnet, både under graviditeten, lige efter og nu flere år efter

Anmeld

11. september 2011

N&J

Camillas-Copenhagen.com skriver:

var alene siden jeg blev gravid, og nu er sønnen 3½år.. så jo kender da til savnet, både under graviditeten, lige efter og nu flere år efter

Den hopper jeg med på, godt nok er Nikita kun 2½, men ellers står vi vist samme sted.

Det er nok den ting ved at være alene som jeg ikke helt har vænnet mig til, jeg kan stadig godt blive ked af det, dog slet ikke i nærheden af hvad jeg gjorde før, jeg har istedet en dejlig unge, som efterhånden er blevet så stor at man kan sige til hende hvor flot det var eller hvor dygtig hun var - og så smiler hun i et kæmpe smil, så jeg syntes måske det er lidt lettere end før, men ved fødselsdage, jul og når hun virkelig tager nogle store spring eller bare når hun spørger efter hvad far laver - ja så er det ikke altid lige sjovt. 

Anmeld

11. september 2011

Aprilmor11

Lisbeth85 skriver:

Jeg kan SAGTENS sætte mig ind i det. Min eks gik fra mig og maven i 7. måned, og det betød at jeg også var alene i det sidste stykke tid og en måneds tid efter fødslen.

Men efter en måned med min skønne søn, så var jeg på en 'date' (fyren kom hjem til mig), og efter nogle små dates hos mig (og min lille søn), så var det bare os.

Og det kom meget pludseligt, så det KAN lykkes! Min søn er i dag 10 ½ måned, og jeg er stadig sammen med min dejlge kæreste. Det er skønt at have kunnet dele oplevelser med ham, men så længe man selv kan nyde sin søn, så er det det vigtigste

Og tøser....... det skal nok komme, ofte når man selv mindst venter det

Hvor er det dejligt at høre .. Jeg har bare ikke meget tålmodighed Og er bange for at jeg ikke møder en ordenlig en .. MEn en som ikke kan accepter min dejlige søn og tag ham til sig, som sin egen ..

Anmeld

11. september 2011

Aprilmor11

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Åhh, og jeg har kun været single i lidt under 1 år, og min søn er 4 måneder .. Puha ..  JEg kan følge dig, jeg burde vidst ikke at brokke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.