Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2011

håber snart det er os

Lørdag den 10 fik ondt ved kl 20.00 kl 21.00 fik slemme pluk veer kl 22.30 begyndte mine rigtige veer havde dem hele natten til søndag morgen der er fint 5 min ca i mellem kl 4.20 søndag morgen fik en meget slem veer og fik en lille plet blødning ringe til fødegangen skulle komme der ind har så været indlagt fra kl 6.00 til kl 13 og har stadigt veer men de er ikke kraftige nok øv øv så nu er jeg hjemme igen også må jeg bare vente til de bliver kraftigere men synes det er hårdt for har ikke sovet i nat og har veer ca hver 5 min hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

MaybeBaby

håber snart det er os skriver:

Lørdag den 10 fik ondt ved kl 20.00 kl 21.00 fik slemme pluk veer kl 22.30 begyndte mine rigtige veer havde dem hele natten til søndag morgen der er fint 5 min ca i mellem kl 4.20 søndag morgen fik en meget slem veer og fik en lille plet blødning ringe til fødegangen skulle komme der ind har så været indlagt fra kl 6.00 til kl 13 og har stadigt veer men de er ikke kraftige nok øv øv så nu er jeg hjemme igen også må jeg bare vente til de bliver kraftigere men synes det er hårdt for har ikke sovet i nat og har veer ca hver 5 min hele tiden

Giga stor spand vestøv afsted! Kom nu bette bassemand... Dine forældre vil gerne se dig! Åh så er det lige snart!!! pøj pøj med det hele og tak for update- nu ser vi frem en fb og billeder og en glad mor!

Anmeld

11. september 2011

SaNiNa

øv det er altså bare surt, med Nicklas gik jeg med hyppige veer fra kl 20 om aften og vi ringede til fødegang kl 6 hvor jdm sagde jeg skulle prøve med et varmt ad og så skylle vi komme ind kl 07.30 men efter det bad forsvandt alle mine veer. (så det gør jeg aldrig igen.

Håber du får rigtig gode og kræftfuld veer i løbet af dagen

Anmeld

11. september 2011

håber snart det er os

MaybeBaby skriver:

Giga stor spand vestøv afsted! Kom nu bette bassemand... Dine forældre vil gerne se dig! Åh så er det lige snart!!! pøj pøj med det hele og tak for update- nu ser vi frem en fb og billeder og en glad mor!

Hvor er du sød tusinde tak knuz

Anmeld

11. september 2011

håber snart det er os

Sanne og Nicklas skriver:

øv det er altså bare surt, med Nicklas gik jeg med hyppige veer fra kl 20 om aften og vi ringede til fødegang kl 6 hvor jdm sagde jeg skulle prøve med et varmt ad og så skylle vi komme ind kl 07.30 men efter det bad forsvandt alle mine veer. (så det gør jeg aldrig igen.

Håber du får rigtig gode og kræftfuld veer i løbet af dagen

Tusinde tak og kan kun sige jeg synes det er synd for dig for det er hårdt når man tror det er nu og det så stopper sender ve støv til dig

Anmeld

11. september 2011

Kofoed.

Spændende Glæder mig til en update.

VESTØV

Håber i snart ser jeres lille dreng.

Anmeld

11. september 2011

håber snart det er os

Kofoed. skriver:

Spændende Glæder mig til en update.

VESTØV

Håber i snart ser jeres lille dreng.

Takker søde

Anmeld

11. september 2011

SaNiNa

Tusinde tak og kan kun sige jeg synes det er synd for dig for det er hårdt når man tror det er nu og det så stopper sender ve støv til dig

Mange tak og i lige måde. Håber du har født imorgen

Anmeld

11. september 2011

håber snart det er os

Sanne og Nicklas skriver:

Mange tak og i lige måde. Håber du har født imorgen

Tak :-) det håber jeg også

Anmeld

11. september 2011

Ka+Ma=Be

Uhh, det lyder spændende! Mon ikke der snart sker noget så! 

Sender en masse vestøv din vej og ønsker en god fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.