graviditet nr 2-hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Kløver

Jeg er gravid, og rigtig glad, men desværre er kvalmen også rigtig slem, og synes energien er alt andet end eksisterende. Sover rigtig dårligt om natten, og vores søn er kun 7 mdr.

Hvordan har i andre tacklet kvalmen og graviditeten med en lille en på armen og en spire i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Mother-love

Kan ikke give dig råd ille bare lige sige tillykke med spiren

Anmeld

11. september 2011

Kløver

michelledam skriver:

Kan ikke give dig råd ille bare lige sige tillykke med spiren

tusind tak

Anmeld

11. september 2011

<3

Tja... jeg tacklede det sådan at så måtte jeg jo kaste op i ny og næ omkring ham, det var bedre end at han skulle undvære sin mors opmærksomhed i leg og puslen. Den lille eller i mit tilfælde større har ikke valgt der skulle komme en til så derfor skulle det ikke gå ud over ham.

Anmeld

11. september 2011

Valle81

Maja84 skriver:

Jeg er gravid, og rigtig glad, men desværre er kvalmen også rigtig slem, og synes energien er alt andet end eksisterende. Sover rigtig dårligt om natten, og vores søn er kun 7 mdr.

Hvordan har i andre tacklet kvalmen og graviditeten med en lille en på armen og en spire i maven

Åh husker det tydeligt, anton var kun 3 mdr da vi igen stod med en positiv test, maaaaaange laaaaaaaange ugers træthed og kvalme. Det var men der var ikke noget at gøre, igennem dagen skulle vi aflevere Asta i skole, hjem og være noget for anton og hente igen og lave mad og få far hjem kl 1930 osv

Knus

Anmeld

11. september 2011

Kløver

mrs X skriver:

Tja... jeg tacklede det sådan at så måtte jeg jo kaste op i ny og næ omkring ham, det var bedre end at han skulle undvære sin mors opmærksomhed i leg og puslen. Den lille eller i mit tilfælde større har ikke valgt der skulle komme en til så derfor skulle det ikke gå ud over ham.

Nej jeg ved godt Daniel ik selv har valgt det, men synes nu det er ret svært alligevel, da jeg ikke har opkastning, men bare rigtig voldsom kvalme og det udmatter utrolig meget, da det også går ud over nattesøvnen, jeg gør mit bedste, men man akn jo ikke give sig 100% lige som man ikke kan yde sit fulde, hvis man ligger syg med influenza

Anmeld

11. september 2011

Kløver

Valle81 skriver:

Åh husker det tydeligt, anton var kun 3 mdr da vi igen stod med en positiv test, maaaaaange laaaaaaaange ugers træthed og kvalme. Det var men der var ikke noget at gøre, igennem dagen skulle vi aflevere Asta i skole, hjem og være noget for anton og hente igen og lave mad og få far hjem kl 1930 osv

Knus

Synes jo også jeg kommer igennem det, var mere for at høre hvordan andre tacklede det, så det måske kunne give inspiration til at klare hverdagen bedre. noget far gjorde anderledes, ændrede rutiner eller andet

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

Maja84 skriver:

Nej jeg ved godt Daniel ik selv har valgt det, men synes nu det er ret svært alligevel, da jeg ikke har opkastning, men bare rigtig voldsom kvalme og det udmatter utrolig meget, da det også går ud over nattesøvnen, jeg gør mit bedste, men man akn jo ikke give sig 100% lige som man ikke kan yde sit fulde, hvis man ligger syg med influenza

Jeg har desværre ingen råd til dig!

én af grundene til jeg ikke tør få to tæt på hinanden er, at jeg havde det SÅ elendigt sidst, med døgnkvalme i 26 uger. Så jeg kan sagtens huske hvordan du har det lige nu!! Hvis jeg så lægger en aktiv baby (udenfor maven) oveni... ? Puha!

Men stort kram! 

Anmeld

11. september 2011

<3

Maja84 skriver:

Næh du kan ikke give dig 100% men så kan du måske 90% eller 80%. og så må man gøre det. I øvrigt syntes jeg at kvalmen og træthed han meget sammen så du må huske at hvile dig godt imellem du er på. Så skal det nok gå alt sammen

Anmeld

11. september 2011

Kløver

AnneBJ skriver:

Jeg har desværre ingen råd til dig!

én af grundene til jeg ikke tør få to tæt på hinanden er, at jeg havde det SÅ elendigt sidst, med døgnkvalme i 26 uger. Så jeg kan sagtens huske hvordan du har det lige nu!! Hvis jeg så lægger en aktiv baby (udenfor maven) oveni... ? Puha!

Men stort kram! 

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.