"gravid eller ej?"
Hej Tine.
Min kæreste og jeg prøver at blive gravid. Vi havde sex under ægløsning også før og efter.. jeg har nu 4 dage til forventet menstration. Hvis den kommer.. jeg har haft ondt i underlivet nogle dage nu. Det er kun en gang imellem det lige hiver lidt.. men så da vi havde sex gjorde det så ind at jeg måtte afbryde. Idag prøvede vi så uden interkurs men da jeg var ved at få orgasme fik jeg stærke smerter i underlivet. Nærmere livmoderen.. jeg har også utrolig meget udflåd men kun rent hvidt udflåd bare rigtig rigtig meget.. kan der være noget galt med mig ? Eller kan det være graviditet ? De bedste hilsner fra mig
Tines svar
Kære Du.
Jeg tror ikke jeg er den rette til at svare på det spørgsmål.
Min faglige baggrund, og forudsætning for at svare på jeres spørgsmål, er at jeg er bevægelsespædagog og akupunktør.
Jeg ved faktisk intet om hvorvidt dine smerter kan være graviditet.
Men jeg synes da at du skal spørge en anden i panelet, evt. vores jordemoder Pia Hern.
Held og lykke med at blive mor.
De bedste hilsner Tine Sofia Marcussen
Akupunktur bruges verden over når et par gerne vil have børn. Men også i graviditeten til fx at dæmpe kvalme, i forbindelse med bækkenløsning, til at fremme veer eller til at vende et foster. Akupunktur er særdeles effektivt til børn med eksem, kolik osv. Tine arbejder også med andre patienter end kommende forældre i hendes klinik der ligger i Nordsjælland.
Se Tines hjemmeside: Klinik-lyspunkt.dk
Anmeld