heidi30 skriver:
Hej,
Malte er 13 mdr. snart og igår og idag, har vi ikke kunne få ham til at sove i barnevognen. Tidligere idag gik min kæreste en tur med ham i barnevognen og han blev træt undervejs så han blev lagt ned og faldt i søvn.
Men nu her når han skal sove til middag rejser han sig op hele tiden, hiver stofbleen væk og klapper kalechen (staves) ned. Nu har jeg puttet ham oppe i hans seng og det gjorde jeg også igår. Men jeg kan høre han ligger og snakker nu, selvom han er ret træt.
Nogen som har oplevet at deres børn fra den ene dag til den anden ikke ville sove i vognen mere?
Er lidt spændt på om DP. kan få ham til det imorgen 
Ohh ja, det kender jeg alt til.. Emma er 13½md og for 2 mdr siden startede hun på det. Der gik 3 uger og jeg kunne ikke få hende til at sove i den vogn, jeg opgav og lagde mig sammen med hende i vores soveværelse, MEN så sagde min dp til mig, at jeg bare skulle stille hende ud under et træ og hver gang hun rejste sig, skulle jeg sige sov godt eller hvad jeg nu plejede og så ligge hende ned og gå om bagved vognen.. Gentag når hun rejser sig... Ja der kunne gå 2 sekunder og så rejste hun sig igen, men mig hen til vognen og ligge hende ned og sige godnat og sådan fortsatte jeg.
Da hun efter ½ time faldt i søvn var det bare en sejr!
Der er gode dage og dårlige dage stadig, gode rejser hun sig slet ikke, dårlige tager det 1½ time.. Men hun skal have lov at ligge og pludrer og klappe kalechen elelr tage benene over overlaget hvis hun vil det, men rejser hun sig, så er jeg der

I dp rejser hun sig overhovedet ikke op.
Håber du kan bruge det til noget
Anmeld