Det er her i er ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Truttenberg

Var lige blevet urolig .. For i var væk fra Netbaby ... Men dejligt at se i er rykket herind.

Måske jeg skal komme med en lille opdatering da jeg jo har været voldsomt inaktiv fra netbaby.

Men som mange af jer ved, så blev jeg skilt tidligere på året. Luna havde voldsomme reaktioner men kom rigtig hurtigt over det med en masse kærlighed og forsikringer om at det hele nok skal gå.

Jeg ved ikke hvor meget i kan huske ang. Lunas ører. men hele hendes liv har hun haft problemer med at hører og endelig var der en læge der ville lytte ordentligt til mig og lagde dræn på hende for et par uger siden og det viste sig også at der var virkelig meget væske i mellemøret ... mere end først antaget. Så nu kan min store pige høre ... Og for filan hendes sprog er eksploderet og jeg skal vænne mig til ikke at halvråbe til hende og snakke i stavelser for at hun forstår mig ... "mor du råber altså af mig"

Nå, men jeg håber i alle har det godt og nyder livet

Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

holbøll

Godt at høre fra dig. Havde ikke lige fået med mig at du var blevet skilt. Hvordan går det med butikken? Har du stadig gang iden?

Carina

Anmeld

19. januar 2009

Truttenberg

Hej Carina

Jo vi besluttede at blive skilt i 07 og jeg flyttede i start 08 ... Har nu fået et hus jeg lejer af mine forældre og jeg elsker det

Nej, jeg besluttede netop i Lørdags at lukke butikken og finde noget andet at kaste mig over.

Anmeld

19. januar 2009

holbøll

ok. Det var da noget ar en beslutning. Er du så også hjemvendt til DK?

Anmeld

19. januar 2009

Truttenberg

Ja, bor ved holbæk nu ...

Ja, det er noget af en beslutning ... Men brændte ikke for det længere ... Så har solgt alt mit stof, som så bliver afhentet en af dagene ..

Anmeld

19. januar 2009

Muslingen

Hold da op. Der er da sket noget.
Jeg er ked af at høre at du er blevet skilt, men nogen gange er det jo det bedste.... Hvor er det fedt med Lunas hørelse, men tænk engang at det skulle tage SÅ mange år!!!!

KH Fie

Anmeld

19. januar 2009

Tina2

Hej Camilla......

Det var da dejligt at høre fra dig:-) Vildt med butikken!!!! Det havde jeg dælme ikke regnet med:-)

Håber du har det godt nu, men det ser da sådan ud på de billeder på Facebook:-)

Men undskyld jeg spørger, men er du ikke gravid? Synes jeg at der stod i din status på et tidspunkt???

Hvad skal du så igang med nu hvor du ikke skal sy mere?

Knus Tina

Anmeld

19. januar 2009

Truttenberg

Tina2 skriver:

Hej Camilla......

Det var da dejligt at høre fra dig:-) Vildt med butikken!!!! Det havde jeg dælme ikke regnet med:-)

Håber du har det godt nu, men det ser da sådan ud på de billeder på Facebook:-)

Men undskyld jeg spørger, men er du ikke gravid? Synes jeg at der stod i din status på et tidspunkt???

Hvad skal du så igang med nu hvor du ikke skal sy mere?

Knus Tina

Hej Tina

Jo, jeg var gravid. Men ikke mere.

Jamen ved ikke helt hvad det så ender med at jeg skal lave. Men skal lige have skovlen under den depression jeg er rendt ind i. Men det skulle gerne være snart

Anmeld

19. januar 2009

Tina2

Åh nej, det er jeg ked af at høre..... :-( Håber du er ved at være ovenpå eller kommer det snart.....

Og er virkelig ked af at høre du ikke er gravid mere... :-( Jeg håber I snart har held med det igen, hvis det er det I gerne vil.....

Glæder mig til at høre hvad du kommer igang med. Hvad er du egentlig uddannet?

Kram Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.