Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen. Det her må være mit (læs: mine) første mavebillede, eftersom jeg først synes det er nu der begynder at ske bare en liiille smule.
Første billede er fra 12+
Andet billede slapper jeg helt af i mavsen og er fra idag, 17+6
Tredje billede trækker jeg maven så godt ind som jeg nu kan :p
Undskylder på forhånd grimme strækmærker, underligt hår + ansigtsudtryk. (og så har jeg jo altså lidt ekstra (ahem) på sidebenene i forvejen)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du fin
Sof skriver: Hvor er du fin
Synes i hvert fald den har ændret sig fra slaskedaskemave, til babymave Wuhu!
ciepige skriver: Synes i hvert fald den har ændret sig fra slaskedaskemave, til babymave Wuhu!
Helt bestemt
ciepige skriver: Hej allesammen. Det her må være mit (læs: mine) første mavebillede, eftersom jeg først synes det er nu der begynder at ske bare en liiille smule. Første billede er fra 12+ Andet billede slapper jeg helt af i mavsen og er fra idag, 17+6 Tredje billede trækker jeg maven så godt ind som jeg nu kan :p Undskylder på forhånd grimme strækmærker, underligt hår + ansigtsudtryk. (og så har jeg jo altså lidt ekstra (ahem) på sidebenene i forvejen)
hvor er det en fin mavse den er større end min og jeg er i dag 17+1... Hvor er du heldig
Nille-pigen skriver: hvor er det en fin mavse den er større end min og jeg er i dag 17+1... Hvor er du heldig
Årh, jeg synes ikke den er vokset ret meget - dejligt at høre
Frøken J. skriver: Sikke en dejlig mave - der begynder da at ske lidt nu!
Sikke en dejlig mave - der begynder da at ske lidt nu!
Takker..
Ja, det må man sige. Nu kan det da godt gå frema'
Så fin en babyhule. Hold da op. Allerede i 18. uge. Husker det som få uger siden du annoncerede din graviditet.
Ja det er heeeelt vildt - synes også det går stærkt. Nyder bare at jeg er begyndt at kunne se mavse, og glæder mig til md snart!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128