Sanne og Nicklas skriver:
Virkelig meget og er så skuffet over lillepigen.
Troede i nat ved en 2 tiden at nu var tiden inde hvade bare veer som var tæt på reglmæssige, men nej nej kl 5 holde de op igen og har intet haft siden, kun ganske få plukveer.
lillepigen er også meget stille så måske det er stilheden før stormen. Har været ude at gå en lille tur for at hjælpe hende lidt på vej men hun vil åbenbart ikke til verden i dag. Så nu satser jeg på den 13 så er der 3 måneder i mellem mine to dejlige børn kunne være lidt sjovt.
Det strammer helt vild under maven når jeg gå en lidt underlig følelse.
Hvordan går det hos jer?
Åh, det er som at få at vide: ja, du havde fået et 13-tal, hvis du bare liiige... Og så står man der med et 11 tal som er meget tæt på, men alligevel ikke helt er et 13-tal! (ja, min hjerne holder søndag, så sammenligningerne i dag er frygtelige, I know!) men hvor må det bare være rart at vide og føle at man er så satans tæt på og have alle de gode tegn på en forestående fødsel! Jeg havde et par dage med mange niv og jag og ja, det er selvfølgelig gået i sig selv igen. Men så har jeg også haft smertefulde jag ned fra venstre lyske og ned i låret. Men snyde-veer ville vel komme hen over maven/lænden? Eller så er det bare pga. overanstrengelse fordi jeg lige havde fat i 2 tunge madrasser! Ih, det er simpelthen SÅ frustrerende! Både når man som jeg ingen tegn har på noget som helst, eller som dig har alle tegnene, men der intet sker. Men jeg synes, du skal føde først, så en masse vestøv herfra!!! Kram
Anmeld