Hvor mange..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Truddi

Har været til 1. lægebesøg endnu? Gik det godt? Og havde i (eventuelt) manden med?

Jeg glæder mig sådan.. Skal af sted imorgen !!

Og hvad med NF. Nærmer den sig også for jer??

Håber alt er vel med alle de dejlige spirer!! 

Mvh Lea P.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

SLC

Jeps var det 5+4 og 6+4 hun delte det lidt op - Manden var med 1 gang . . Det gik fint, hun sagde jeg i hvert fald var gravid da hun kiggede op i "skattekisten" og har haft alle børnesygdomme undtagen toxoplasmose(haresyge) så den skal jeg undgå. . (hun tog blodprøver 1 gang). . I morgen skal jeg have taget doubletesten, og der er jeg 9+0 . . Den 3 okt skal jeg til NF og glæder mig. .

Anmeld

11. september 2011

katrineoerum

Jeg skal også til vandre journal skrivning i morgen. Jeg var inde og få taget blodprøver for en uge siden. Det er vist enny prosedure for sådan har det ikke været de to sidste gange.

Det er en god ide at tage mandne med da de spørger ind til begges sygdoms historie i familien

Anmeld

12. september 2011

caceca

Jeg har lige været til 1. læge besøg idag... eller faktisk var det andet, men første gang var jeg kun 6+4 og fik bare taget blodprøver.

Så idag tæller vist mest som det første rigtige lægebesøg. Jeg blev vejet, målt blodtryk,blodprocent,urin styx ,taget blodprøve til dubbeltest og fik skrevet vandrejournal.

Jeg havde ikke min kæreste med da vi ikke syntes det var nødvendigt og det eneste hun spurgte om mht ham var hans cpr nummer og evt allergier.

Skal så tilbage når jeg er i uge 24, så der er lidt tid endnu.

Jeg har været på nettet og bestille tid til NF som er d 5/10 

Anmeld

12. september 2011

Heidi86

Jeg skal afsted den 19.sep til 1. læge undersøgelse så er jeg 10 uger henne, men har intet hørt ang. NF endnu.....- Glæder mig som et lille barn til at se den lille spire...

Anmeld

12. september 2011

Heidi86

Heidi86 skriver:

Jeg skal afsted den 19.sep til 1. læge undersøgelse så er jeg 10 uger henne, men har intet hørt ang. NF endnu.....- Glæder mig som et lille barn til at se den lille spire...

Nåeh ja....- Og min mand skal ikke med til 1. undersøgelse det har jeg altid gjort selv... Men til NF VIL han helt klart med....

Anmeld

12. september 2011

Bette-mor9o

Har været til vandrejournal idag (slap for gyn undersøgelsen, da jeg er blevet scannet for 3 uger siden) Er idag 10+0 .. & fik taget blodprøver osv og desværre har jeg muligvis fået væskemangel, da jeg kaster op af ingenting - bare et glas vand kommer retur ' så skal ind og ha drop snart, min læge har sendt en henvisning ud til sygehuset .. Jeg havde ikke manden denne gang (da han ikke kunne få fri og min lillesøster var så sød og ta sig af Jonas mens jeg var ved lægen) jeg husker sygdommens historie på mandens side fra sidste gang .. Så nu venter vi bare på brev til NF scanning og fra jdm

Anmeld

18. september 2011

wmillapigenw

Jeg havde min mor til lægen da vi skulle lave vandrejournalen og det var jeg rigtig glad for  og jeg fik afvide at jeg skulle være 12 uger henne d. 8/9 så der var jeg til første skanning, men skal først til nakkefoldsskanning tirsdag d. 20/9 - det er meget snart! jeg glæder mig helt vildt til at se den bevæge sig igen!! 

glæd dig til du skal til skanning, det er en vidunderlig oplevelse at se der virkelig er liv derinde!  

Anmeld

18. september 2011

Heidi86

Så er det imorgen der skal laves vandrejournal.... OG ja....- Jeg glæder mig helt vildt selvom det er den 3. der skal laves... Synes forst det er herfra at jeg sådan rigtig fatter at jeg altså er gravid... Indtil videre er jeg mega stolt over at runde de første 20 kilo som er tabt og går stærkt udfra at der falder flere fra nu...!! Kan mærke at min energi er så småt tilbage og maven buler allerede utrolig meget... Glæder mig helt vildt til NF....

Anmeld

19. september 2011

SLC

Heidi86 skriver:

Så er det imorgen der skal laves vandrejournal.... OG ja....- Jeg glæder mig helt vildt selvom det er den 3. der skal laves... Synes forst det er herfra at jeg sådan rigtig fatter at jeg altså er gravid... Indtil videre er jeg mega stolt over at runde de første 20 kilo som er tabt og går stærkt udfra at der falder flere fra nu...!! Kan mærke at min energi er så småt tilbage og maven buler allerede utrolig meget... Glæder mig helt vildt til NF....

Er staaadig misunderlig på dit vægttab selvom det er sket på en hård måde!!. . og MAVEBILLEDER siger jeg bare . . Jeg har ikke taget på men min mave er vokset 4 cm på en uge kuN!! .  crazy . . Men ser stadig bare tyk ud held og lykke i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.