Her går det godt vi nyder at have tre børn i huset - også selvom det kan være ret hårdt...hehe
Marco er faldet helt godt til i skolen det har virkelig hjulpet ham at flytte herop i vores storfamilie...han dyrker kararte og computer samt klaver i stor stil.
Naja er i BH her i byen og hun er rigtig glad for at være der, hun er vidst lidt af en alfahun i deres lille gruppe, og det giver da nogle knubs også er det hårdt for hende at være mellembarn hun er jo vant til at være alene her til hverdag, men er heldigvis virkelig glad for de to drenge det er vidst mere os det går ud over puha..Hun elsker sine heste og er tit med deroppe når jeg fodre så får hun lige en lille tur, hun går også til minisport og det er en stor succes.
David spiser sover leger og vokser helt vildt han er i en 9-12 mdr. i tøj og er i før kravlestadiet, sidder i højstol og spiser ALT hehe..spændende han er slyngebarn, og jeg er bare så glad for at han fik lov fra starten det er virkelig fedt han elsker at være med til at lave mad og hygger sig- prøver at nå alt ting og putter det så i munden.
Kristian arbejder en hel del rejser også ofte men er som regl tilbage om aftenen så børnene ser ham meget alligevel. Hans knæ er ved at være godt igen og han smutter lige på skiferie lidt med et par gutter her i vinter.
Jeg har det MEGET bedre med min ryg har stadig ofte ondt i lænden specielt om aftenen hvis jeg har gået en masse eller ikke hvilet en stund. Men det går fremad og jeg er også kommet op på hesten igen det er bare SÅ fedt elsker at ride en tur i den rene kolde luft jeg kan også bære en del får jo også trænet med David som vejer 9,2 kg..
Jeg elsker at gå på barsel og gad godt at vi havde det som de har i Tyskland hvor de går hjemme tre år!!!!
Hestene hunden og sommerhuset har det godt jeg er tit nede med de små og hygge lidt ved brændeovnen og både Naja og David nyder freden med mor.Knus til jer alle og tak for at du læste med så længe selvom det er sjællendt jeg skriver
Avi, Naja og David fedt at have to børn selv hehe
Anmeld