Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der nogen af jer herlige quinder der ejer en? og hvordan er den i str?
Er helt vild med modellen bess og kan se der er en til salg i en str m, men er lidt usikker på str
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det må gerne være andre modeller også, de er vel ens i str, ingen der kan hjælpe ??
spj skriver: Jeg har den model der hedder else og er super glad for den. Jeg synes den et meget normal i størrelsen, måske en lille smule til den store siden men ikke meget.
Jeg har den model der hedder else og er super glad for den. Jeg synes den et meget normal i størrelsen, måske en lille smule til den store siden men ikke meget.
ok mange tak for svar jeg er nemlig lidt større nedenom end foroven og så kan det svære lidt svært men plejer at gå efter de modeller der fremhæver tajlen og det gør danefæs jakker
myr81 skriver: ok mange tak for svar jeg er nemlig lidt større nedenom end foroven og så kan det svære lidt svært men plejer at gå efter de modeller der fremhæver tajlen og det gør danefæs jakker
spj skriver: Ja, det er rigtigt. Jeg er så glad for min og glæder mig ligefrem til det bliver vinter igen, så jeg kan have den på. Jeg købte den sidste år og må sige det et en af de bedste jakker jeg nogen sinde har haft. Den jeg har er også vandtæt. Det er bare et kæmpe plus.
Ja, det er rigtigt. Jeg er så glad for min og glæder mig ligefrem til det bliver vinter igen, så jeg kan have den på. Jeg købte den sidste år og må sige det et en af de bedste jakker jeg nogen sinde har haft. Den jeg har er også vandtæt. Det er bare et kæmpe plus.
super tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128