Danefæ vinterjakke (til kvinder) hjælp str

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
706 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Sildefisk

er der nogen af jer herlige quinder der ejer en? og hvordan er den i str?

Er helt vild med modellen bess og kan se der er en til salg i en str m, men er lidt usikker på str

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Sildefisk

det må gerne være andre modeller også, de er vel ens i str, ingen der kan hjælpe ??

Anmeld

11. september 2011

spj

Jeg har den model der hedder else og er super glad for den. Jeg synes den et meget normal i størrelsen, måske en lille smule til den store siden men ikke meget.

Anmeld

11. september 2011

Sildefisk

spj skriver:

Jeg har den model der hedder else og er super glad for den. Jeg synes den et meget normal i størrelsen, måske en lille smule til den store siden men ikke meget.

ok mange tak for svar jeg er nemlig lidt større nedenom end foroven og så kan det svære lidt svært men plejer at gå efter de modeller der fremhæver tajlen og det gør danefæs jakker

Anmeld

11. september 2011

spj

myr81 skriver:

ok mange tak for svar jeg er nemlig lidt større nedenom end foroven og så kan det svære lidt svært men plejer at gå efter de modeller der fremhæver tajlen og det gør danefæs jakker

Ja, det er rigtigt. Jeg er så glad for min og glæder mig ligefrem til det bliver vinter igen, så jeg kan have den på. Jeg købte den sidste år og må sige det et en af de bedste jakker jeg nogen sinde har haft. Den jeg har er også vandtæt. Det er bare et kæmpe plus.

Anmeld

11. september 2011

Sildefisk

spj skriver:

Ja, det er rigtigt. Jeg er så glad for min og glæder mig ligefrem til det bliver vinter igen, så jeg kan have den på. Jeg købte den sidste år og må sige det et en af de bedste jakker jeg nogen sinde har haft. Den jeg har er også vandtæt. Det er bare et kæmpe plus.

super tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.