33+4 - ok at få nok???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Anonym trådstarter

Ja som emnet lyder er jeg ved at få nok af at være gravid.. Jeg har ellers nydt det hele vejen, men men kun 6 uger igen må jeg indrømme at jeg synes det er ved at være RIGTIG hårdt og tungt. Man kan jo næsten ikke bevæge sig rundt, sover dårligt, halsbrand, og nu synes jeg også bare at selve maven tynger helt vildt...

For heller ikke at nævne vægten, som ikke er særlig sjov at kigge på mere..

Er det okay at have det sådan eller nyder/nød i det stadig helt vildt i uge 33?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Ja som emnet lyder er jeg ved at få nok af at være gravid.. Jeg har ellers nydt det hele vejen, men men kun 6 uger igen må jeg indrømme at jeg synes det er ved at være RIGTIG hårdt og tungt. Man kan jo næsten ikke bevæge sig rundt, sover dårligt, halsbrand, og nu synes jeg også bare at selve maven tynger helt vildt...

Jeg synes helt bestemt det er okay at have det sådan, når der ikke er lang vej tilbage! Det er ikke sjovt de sidste par uger, og jeg ved lige præcis hvordan du har det - og det er jeg sikker på der er flere der har  Men ved du hvad? Det er det værd om et par uger 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg synes helt bestemt det er okay at have det sådan, når der ikke er lang vej tilbage! Det er ikke sjovt de sidste par uger, og jeg ved lige præcis hvordan du har det - og det er jeg sikker på der er flere der har  Men ved du hvad? Det er det værd om et par uger 

Tak for dit svar Er glad for jeg ikke er den eneste.. Jeg glæder mig bare SÅ meget til hun kommer ud til os, og kan slet ikke klare tanken om, hvis jeg skulle gå over tid puha...

Jeg håber det bliver bedre når jeg går på barsel og kan slappe af den sidste måned, for lige nu orker jeg næsten ikke være gravid mere   

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Tak for dit svar Er glad for jeg ikke er den eneste.. Jeg glæder mig bare SÅ meget til hun kommer ud til os, og kan slet ikke klare tanken om, hvis jeg skulle gå over tid puha...

Jeg håber det bliver bedre når jeg går på barsel og kan slappe af den sidste måned, for lige nu orker jeg næsten ikke være gravid mere   

Der er vel heller ikke lang tid til du går på barsel - så kan du hygge derhjemme og nyde tiden inden baby kommer 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Der er vel heller ikke lang tid til du går på barsel - så kan du hygge derhjemme og nyde tiden inden baby kommer 

Nej jeg har sidste dag om 2 uger, så tiden må bare gå hurtig 

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Nej jeg har sidste dag om 2 uger, så tiden må bare gå hurtig 

Bare vent, lige om lidt sidder du med baby i armene. Når først du er gået på barsel går tiden super hurtig 

Syntes lige jeg er gået på barsel, men jeg har lige en uges barsel endnu, så er det tilbage til den virkelige verden. Tiden er fløjet afsted 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Bare vent, lige om lidt sidder du med baby i armene. Når først du er gået på barsel går tiden super hurtig 

Syntes lige jeg er gået på barsel, men jeg har lige en uges barsel endnu, så er det tilbage til den virkelige verden. Tiden er fløjet afsted 

Ja du har nok ret, men ventetiden er bare så uendelig lang når man har sådan noget dejlgit at se frem til 

Jeg håber du er ved at være klar til at starte på job igen, og det ikke bliver alt for hårdt at skulle undvære den lille så mange timer ad gangen 

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Ja du har nok ret, men ventetiden er bare så uendelig lang når man har sådan noget dejlgit at se frem til 

Jeg håber du er ved at være klar til at starte på job igen, og det ikke bliver alt for hårdt at skulle undvære den lille så mange timer ad gangen 

Ja tiden kan godt gå langsomt de sidste par uger, men jeg var til tjek 2-3 gange om ugen, så mine dage gik hurtigt 

Ja, jeg er i hvert fald i den grad klar til at komme tilbage til mine kollegaer  Men det værste bliver at jeg ikke kommer til at se hende så meget i hverdagene, så far skal aflevere og hente. 

Anmeld

11. september 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Ja!! Jeg er selv 31+3 og gider virkelig heller ikke være gravid mere. Jeg vil bare gerne have de sidste måneder overstået Synes det er helt ok, at få nok. Det er jo lige om hjørnet, du får din baby ud Og det er rigtig hårdt at være gravid - i hvert fald for nogle. Jeg er også selv hårdt ramt af min graviditet, og jeg orker heller ikke mere..

Håber det hjælper for dig, at du snart skal på barsel. Det kan være rigtig dejligt at have tid til at tage tingene i sit eget tempo, når man er lidt besværet.

Anmeld

11. september 2011

twinny

du får lige en kæmpe  

Du er slet slet ikk den eneste... Gider virkelig heller ikk mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.