HVor mange er vi ved at være nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

holbøll

Jeg sender lige en sms til Birte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Smølfen

Halløj..

Jeg har ikke været den mest aktive inde på Netbaby, men jeg fulgt med på skrift lige siden begyndelsen i 2003!
Håber det er ok at jeg kigger lidt med her også..

Hvis nogen af jer ellers kan huske mig, så har jeg Mads, som kom 4 uger for tidligt og derfor allerede bliver 5 år d. 12 feb.
Sidenhen fik vi Bo der snart bliver 3 år og så har jeg termin med den næste d. 15. marts. Vi venter en dreng igen igen

Mange hilsner fra Mette i Vordingborg

Anmeld

20. januar 2009

Susan1978

Smølfen skriver:

Halløj..

Jeg har ikke været den mest aktive inde på Netbaby, men jeg fulgt med på skrift lige siden begyndelsen i 2003!

Hvis nogen af jer ellers kan huske mig, så har jeg Mads, som kom 4 uger for tidligt og derfor allerede bliver 5 år d. 12 feb.
Sidenhen fik vi Bo der snart bliver 3 år og så har jeg termin med den næste d. 15. marts. Vi venter en dreng igen igen

hej smølf,

jeg kan slet ikke huske dig, men skægt at vi nu er en mere hernede fra disse kanter, jeg bor lige på anden side af farøbroen.. skovby.

Susan

Anmeld

20. januar 2009

AnnaMetteogJulie

Jeg er her også Vil forsøge at være lidt mere aktiv....

Knus Anna Mette

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
holbøll skriver:

Jeg sender lige en sms til Birte

Fedt

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Smølfen skriver:

Halløj..

Jeg kan faktisk heller ikke huske dig ...

Men det er da dejligt, hvis vi flytter og bliver endnu flere hehe

Jeg har også været med fra starten. Altså dengang vi var gravide... For læææææænge siden

KRAM

Anmeld

20. januar 2009

BKJ

Hejsa.

Nå det er hér, I er!!
Kunne da heller ikke forstå, at der var så stille inde på den anden side.
Jeg følger selvfølgelig med herind

Vi har ligget underdrejet med influenza siden onsdag, og det er først i dag vi er ved at være på benene igen. PUHA.
Har haft super fantastisk hjælp af min mor, ellers har jeg ikke kunne klare det.
Leah har sovet stort set i døgndrift og er først begyndt at kunne holde væske i sig idag.
Desværre har Jonathan også haft feber, og i dag er han begyndt at have lidt snot også. Uha jeg håber og ber til, at det ikke bliver til RS-virus - SÅ knækker jeg sammen

Tak fordi du tænkte på, hvor jeg var Tina

Nu har jeg fundet herind, omend jeg nok er lidt i baggrunden.

Klem fra Birte og Leah og Jonathan 2 måneder i dag

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

BKJ skriver:

Hejsa.

Nå det er hér, I er!!
Kunne da heller ikke forstå, at der var så stille inde på den anden side.
Jeg følger selvfølgelig med herind

Vi har ligget underdrejet med influenza siden onsdag, og det er først i dag vi er ved at være på benene igen. PUHA.
Har haft super fantastisk hjælp af min mor, ellers har jeg ikke kunne klare det.
Leah har sovet stort set i døgndrift og er først begyndt at kunne holde væske i sig idag.
Desværre har Jonathan også haft feber, og i dag er han begyndt at have lidt snot også. Uha jeg håber og ber til, at det ikke bliver til RS-virus - SÅ knækker jeg sammen

Tak fordi du tænkte på, hvor jeg var Tina

Nu har jeg fundet herind, omend jeg nok er lidt i baggrunden.

Klem fra Birte og Leah og Jonathan 2 måneder i dag

Skønt!!! at du er kommet med Men super træls at I har været syge... Er det roskilde syge- influenza???...

Men dejligt du også er her!!

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Heidi&mortil2

Har skrevet på nb... Er der nogen der har hendes mobil nr, eller msn eller noget?

KRAM

Anmeld

20. januar 2009

holbøll

Hej Birte
Godt du fandt os, nåede slet ikke at sende sms til dig. Her har hele banden også været syg og er sidste mand til at blive frisk. Manner hvor denne omgang influenza bare har trukket tænder du, det kunne de også godt mærke hos lægen. Var lige forbi i dag for at tjekke lunger, der var ikke noget til gengæld var jeg meget rød i halsen og blev podet for meget smitsomme steptokokker som er i området for tiden - også uden man egentligt selv lægger mærke til dem. Håber jeg går fri, trænger faktisk til at komme i gang igen mentalt, har bare ikke helt kræfterne endnu.

Knus og god bedring til Jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.