Tristan har fået sin første børnesygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

rlyn

Tristan har fået skarlagensfeber :( Jeg har aldrig set den lille mand så syg, som han har været de sidste par dage. Onsdag aften havde han 40 i feber og en hvilepuls på 140. Jeg ringede til lægevagten, mest pga pulsen, og vi skulle selvfølgelig holde øje med ham, at han ikke blev apatisk. Torsdag morgen var han stadig sløj, men ikke så meget som om aftenen. Jeg skulle fremlægge opgave på Sem og havde mødepligt hele dagen, og Sef stod for et stort arrangement på sit arbejde, som han ikke rigtig kunne misse, da det hele så faldte til jorden. Min mor kom ved 10-tiden for at se efter Tristan. Jeg ringede et par gange til hende for at høre, hvordan det gik, og det gik rimeligt. En time før dagen var slut på Sem ringede hun, at han havde fået det rigtig dårligt. Jeg tog hjem med det samme, og de jeg kom hjem lå en stegende hed Tristan på sofaen, helt apatisk, og klynkede for hvert åndedrag :'( Stakkels lille mand. jeg fik fat i lægen og kunne heldigvis nå at komme, inden de lukkede. Han har fået pencillin og er heldigvis i bedring idag :) Men uha, hvor er det ikke rart, at se ens lille guldklump ha det så skidt :S:'( Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Kloster

Hej Rikke.

Øv jvor er det synd for Tristan. Jeg kender ikke så meget til skarlagensfeber, men det lyder til Tristand kæmper en kamp imod det.

Mange tanker og god bedring til den lille fyr...

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

29. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Rikke, Hvor har jeg bare ondt af din lille dreng :'( Håber han snart er på benene igen. Kh Jeanne

Anmeld

29. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Rikke... Hvor er det da bare rigtig træls for ham... :'( Rigtig god bedring til ham her fra... Håber snart han er på benene igen... :) Knus fra Camilla.

Anmeld

29. februar 2008

Pia.

Lille pus dog.... Rigtig god bedring med ham.... Det er så hårdt når ens børn er syge...:'( Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

29. februar 2008

3rollinger

Puha, stakkels Tristandrengen.

God bedring med ham Rikke.

Knus
Trine

Anmeld

1. marts 2008

Smølf

Hej Rikke, Øv sikker noget:'(. Der er altså bare ikke noget værre end at se sit aller kæreste have det så skidt. Må håbe at penicillinen snart hjælper, så han kan komme på højkant igen. God bedring med ham! KH Netapige og Sebastian

Anmeld

1. marts 2008

rlyn

Tak for alle jeres søde hilsner :D

Tristan er helt sikkert i bedring nu. Han har stæset rundt idag, og hilst på alle vi har mødt, da vi var ude at handle, med et højt: "Hej Hej!" man skulle tro han ikke har været udenfor og set andre mennesker i flere uger :P
Selv den ekstremt sure dame i bussen, der mente at vi sq bare kunne gå rundt med vores barnevogne, som hun gjorde, da hun havde børn, fik et højt "Hej, Hej" med på vejen :D:D:D Klasse 8D Det blev hun vist ikke i synderligt bedre humør af, men det er jo hendes problem.
Jeg fik sagt til hende, at kunne hun ikke acceptere bussens regler, så var det vist hende der skulle ud at gå >( Sådan noget fis gider jeg sq ikke høre på...

Men endnu engang tak for hilsnerne :)

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.