Har lige kigget i vores gamle indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Heidi.

Her i gruppen, og hold da op en masse navne vi mangler nu..: Hudi , HelenaS , Tina , Rikke Lyngholm , Lisa , Anja Bøgebjerg , Truttenberg , Løvepigen , Cilia , Tinc , Lucky , Mortil3 , nilles , magnusmus CWS , Trine , magnusmus , henriette larsen, Lærkes mor , Vibbe , Anja , Birgit_og_Timon , Charlie1980 , MissLizzy , Marie , Løvepigen, Løvepigen , Snuppi49 , Franse ,.

Og det er garanteret andre som jeg har overset..
HVOR ER I HENNE??

Vi mangler jer ..

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Lucky

Kuk kuk, jeg er lige her så også din efterlysning på OEF den anden dag, men er rent ud sagt en skovl til at få skrevet herinde. Men jeg synes også det er synd at august-2006-gruppen går helt død, så nu vil jeg forsøge at komme ud af busken og få skrevet noget mere! Tak for efterlysningen

Anmeld

19. januar 2009

Doktor Doolittle

Det er godt du efterlyser de "gamle" Heidi

Anmeld

19. januar 2009

Heidi.

Hej Lucky.. Dejligt at se dig her Går det godt??

Anmeld

19. januar 2009

Lucky

Hej Heidi ja, det går godt her, hvad med hos Jer? Det bliver da skønt for dig at blive færdig med din uddannelse - har du et job på hånden så? Så vidt jeg husker er det SOSU-hjælper du læser til eller?
Jeg er jo gravid med termin til maj (er 22+? nu) og er desværre blevet sygemeldt fra studiet pga bækkenproblemer. Så det må gerne blive maj snart nu og alligevel så sørger vi også for at stornyde tiden nu hvor vi "kun" er os tre herhjemme, inden Jakob skal dele opmærksomheden med en lille ny

Lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.