hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Anonym trådstarter

har et spørgsmål jeg håber nogen af jer kan give svaret på?

jeg er gravid, 19+6.. Igår havde jeg tynd mave skulle ikke på extra toilet besøg, men når jeg så skulle var det bare tyndt, og det samme er sket idag, men havde dog brug for to extra toilet besøg idag? døjer normalt ikke med tynd mave? så kan det ha noget med graviditeten at gøre, og/eller burde jeg tage kontakt til min læge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

jeg er gravid, 19+6.. Igår havde jeg tynd mave skulle ikke på extra toilet besøg, men når jeg så skulle var det bare tyndt, og det samme er sket idag, men havde dog brug for to extra toilet besøg idag? døjer normalt ikke med tynd mave? så kan det ha noget med graviditeten at gøre, og/eller burde jeg tage kontakt til min læge??

jeg kan ikke huske hvornår det var ved mig, men jeg har også haft racermave på et tidspunkt. Det var ikke noget der satte nogle alarmklokker igang ved mig, men hvis det bliver ved og du måske går hen og bliver dårlig, så sker der jo ikke noget ved at kontakte lægen :-)

Anmeld

10. september 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg har snakket med lægen om det fordi jeg har haft det i perioder igennem hele graviliteten. Og det er normalt, der er nogle der får det.

Nogle dage turde jeg dårlig gå ud fordi jeg var bange for at gøre det i bukserne, det er dog ikke sket endnu hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.