Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: godaften piger ja man glemmer åbenbart alt på 17 mdrKom, fortæl mig alt det man ikke må ovs i graviditeten?!Og ja, kender godt de gængse, ikke ryge,drikke,tage stoffer, farve hår ovsmen del jeres insider viden om graviditet med mig haha
godaften piger ja man glemmer åbenbart alt på 17 mdrKom, fortæl mig alt det man ikke må ovs i graviditeten?!Og ja, kender godt de gængse, ikke ryge,drikke,tage stoffer, farve hår ovsmen del jeres insider viden om graviditet med mig haha
Man må ikke spise ost lavet af upasteureret mælk eller drikke samme
Man må ikke ordne kattebakke eller klappe fremmede katte (denne regl nød jeg under hele graviditeten hvor kæresten så selv måtte skovle bæ i kattebakken hver morgen)
Amandas-mor skriver: Man må ikke spise ost lavet af upasteureret mælk eller drikke samme Man må ikke ordne kattebakke eller klappe fremmede katte (denne regl nød jeg under hele graviditeten hvor kæresten så selv måtte skovle bæ i kattebakken hver morgen)
Typisk dig søs
Janni. skriver: Typisk dig søs
tanja. skriver: hov hov unge dame, var din mund
hov hov unge dame, var din mund
FEDT !!
Jeg har på skrift at du lige har kaldt mig UNGE DAME!
Janni. skriver: FEDT !! Jeg har på skrift at du lige har kaldt mig UNGE DAME!
Man skal også undgå at spise Tun (og andre kødspisende fisk) og det er noget med at tun kan indholde kviksølv.
Og så mener jeg også der er noget med at helst ikke må spise indmad, så som lever, hjerter osv
Trine89 skriver: Man skal også undgå at spise Tun (og andre kødspisende fisk) og det er noget med at tun kan indholde kviksølv. Og så mener jeg også der er noget med at helst ikke må spise indmad, så som lever, hjerter osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128