udvikling af SSF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2011

ano14316

Hvor hurtigt udvikler SSF sig?

Altså kan man have fået stichet urinen i går, og få målt blodtryk og så have udviklet SSF idag?

Sagen er den, at jeg var til jordemoder i går, og der var alt normalt, bortset fra at jeg var positiv på glukose i urinen, så skal til glukose belastning igen.. 

Så havde mit blodtryk ændret sig lidt steget lidt på det 1. tal og faldet på det andet.. 

Men så idag, så har jeg bare fået vildt meget vand i fødderne og hænderne og har lidt kvalme og hovedpine.. og det var lige det min læge sagde jeg skulle være opmærksom på.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

ano14316

ano14316 skriver:

Hvor hurtigt udvikler SSF sig?

Altså kan man have fået stichet urinen i går, og få målt blodtryk og så have udviklet SSF idag?

Sagen er den, at jeg var til jordemoder i går, og der var alt normalt, bortset fra at jeg var positiv på glukose i urinen, så skal til glukose belastning igen.. 

Så havde mit blodtryk ændret sig lidt steget lidt på det 1. tal og faldet på det andet.. 

Men så idag, så har jeg bare fået vildt meget vand i fødderne og hænderne og har lidt kvalme og hovedpine.. og det var lige det min læge sagde jeg skulle være opmærksom på.. 

hov glemte lige at hovedpinen også kan tilskrives at vi har været til fødselsdag, og der var meget varmt...

Anmeld

10. september 2011

Joan ( Smallie )

Du skal ringe til fødegang og snakke med dem.

Anmeld

10. september 2011

Livsmor

Det kan komme MEGET hurtigt, har selv haft det. Vil blot opfordre dig til at blive tjekket. Hellere en gang formeget, end en gang forlidt.

Anmeld

10. september 2011

ano14316

Okay.. nu har jeg talt med dem.. og da mit blodtryk er utrolig fint, så skal jeg slet ikke bekymre mig nu, men hvis jeg ågner i morgen og stadig har hovedpine og kvalme, skal jeg ringe igen.. 

mit blodtryk er 132/70

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.