Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 16+0 idag, og jeg har det sidste stykke tid været RIGTIG øm i hele kroppen, og så går jeg som en GAMMEL kone.
Jeg har ondt i mine håndled, ankler, knæer, lænd og ryg..
Nogen der har prøvet det?? Og evt ved hvad det kan være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen?
Kan det være vand i kroppen?
Synes bare det er tidligt når jeg er 16+0..
hehe danner trop her, men tror nu det er meget normalt i det at kroppen skal bruge så meget ekstra energi på at lave et barn... er selv 17+1 idag...
Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om men ring evt. til jordemoder og spøger...
WiitrioeN skriver: hehe danner trop her, men tror nu det er meget normalt i det at kroppen skal bruge så meget ekstra energi på at lave et barn... er selv 17+1 idag... Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om men ring evt. til jordemoder og spøger...
Okay.. Det gør bare så ondt at jeg knap kan bevæge mig.. Så derfor ville jeg hører..
Må hører min jordemoder på mandag når jeg alligevel skal have skupunktur..
BJNGJ. skriver: Okay.. Det gør bare så ondt at jeg knap kan bevæge mig.. Så derfor ville jeg hører.. Må hører min jordemoder på mandag når jeg alligevel skal have skupunktur..
ja det vil jeg gøre... håber ikke det er noget alvorligt men hvis det bliver værre må du jo kontakte vagtlægen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128