Øm/ondt ?! Hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Emily2012<3

Jeg er 16+0 idag, og jeg har det sidste stykke tid været RIGTIG øm i hele kroppen, og så går jeg som en GAMMEL kone. 

Jeg har ondt i mine håndled, ankler, knæer, lænd og ryg..

Nogen der har prøvet det?? Og evt ved hvad det kan  være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Emily2012<3

Ingen? 

Anmeld

10. september 2011

Emily2012<3

Kan det være vand i kroppen?

Synes bare det er tidligt når jeg er 16+0..

Anmeld

10. september 2011

4xGreve

hehe danner trop her, men tror nu det er meget normalt i det at kroppen skal bruge så meget ekstra energi på at lave et barn... er selv 17+1 idag...

Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om men ring evt. til jordemoder og spøger...

Anmeld

10. september 2011

Emily2012<3

WiitrioeN skriver:

hehe danner trop her, men tror nu det er meget normalt i det at kroppen skal bruge så meget ekstra energi på at lave et barn... er selv 17+1 idag...

Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om men ring evt. til jordemoder og spøger...

Okay.. Det gør bare så ondt at jeg knap kan bevæge mig.. Så derfor ville jeg hører..

Må hører min jordemoder på mandag når jeg alligevel skal have skupunktur..

Anmeld

11. september 2011

4xGreve

BJNGJ. skriver:

Okay.. Det gør bare så ondt at jeg knap kan bevæge mig.. Så derfor ville jeg hører..

Må hører min jordemoder på mandag når jeg alligevel skal have skupunktur..

ja det vil jeg gøre... håber ikke det er noget alvorligt men hvis det bliver værre må du jo kontakte vagtlægen...

Anmeld

11. september 2011

Gaia

Under graviditeten påvirkes kroppen af et hormon man kalder relaxtin ( eller noget i den stil) nå men det blødgøre led osv. Så babyen kan passer bækknet. Måske det er det du er påvitket af, for det er jo meget dine led som jeg læser det. Ved ik om der er så meget at gøre ved det udover at slappe af og være lidt mere forsigtig. Men snak med jordemoderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.