Måske slut??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. september 2011

FrkDitte

Hejsa,I går havde jeg lidt mørktbrunt udflåd og idag tog det lidt til og blev rødt og slimet og lidt klumpet. Jeg har haft mens lignende smerter sådan on off hele dagen, ikke særlig vildt smerter bare mere ømt. Synes ikke selv det lyder helt godt.Men hvad siger i? Er der nogen der kan kende symptomerne? Jeg er på ferie i bulgarien og skal hjem i morgen tidlig, så kan ikke gøre så meget. Men ringer til lægen på mandag.Hvad tror i der skal ske? Skal jeg skannes igenn?Vi har lidt forberedt os på at det er slut..så kan kun blive positivt overasket hvis der stadig er noget derinde...Knus ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Dansker I Holland

FrkDitte skriver:

Hejsa,I går havde jeg lidt mørktbrunt udflåd og idag tog det lidt til og blev rødt og slimet og lidt klumpet. Jeg har haft mens lignende smerter sådan on off hele dagen, ikke særlig vildt smerter bare mere ømt. Synes ikke selv det lyder helt godt.Men hvad siger i? Er der nogen der kan kende symptomerne? Jeg er på ferie i bulgarien og skal hjem i morgen tidlig, så kan ikke gøre så meget. Men ringer til lægen på mandag.Hvad tror i der skal ske? Skal jeg skannes igenn?Vi har lidt forberedt os på at det er slut..så kan kun blive positivt overasket hvis der stadig er noget derinde...Knus ditte

Hmm jeg har aldrig selv haft en SA, så det skal jeg ikke kunne svare på, men jeg havde osse det du beskriver og fik en dejlig pige ud af det Men hvis du bliver ved med og bløde, så synes jeg du skal ringe til lægen eller fg... Hvor langt er du henne ?

Anmeld

10. september 2011

FrkDitte

Dansker I Holland skriver:

Hmm jeg har aldrig selv haft en SA, så det skal jeg ikke kunne svare på, men jeg havde osse det du beskriver og fik en dejlig pige ud af det Men hvis du bliver ved med og bløde, så synes jeg du skal ringe til lægen eller fg... Hvor langt er du henne ?

Det er ike fordi jeg bløder særlig meget. Det har faktisk kun været når jeg tørrer mig at der er blod og slim på papiret. Det har ikke dryppet ud eller noget..Jeg er ca. 10+4.Ditte

Anmeld

10. september 2011

Dansker I Holland

FrkDitte skriver:

Det er ike fordi jeg bløder særlig meget. Det har faktisk kun været når jeg tørrer mig at der er blod og slim på papiret. Det har ikke dryppet ud eller noget..Jeg er ca. 10+4.Ditte

Nå ok Jamen så ved jeg det ikke Du kan osse have sarte slimhinder Det har jeg hørt mange eksempler på herinde smiler... Tror ikke du skal være bekymret, da det er meget normalt og bløde lidt i graviditeten. Det skal selv ikke gøre ondt samtidig med. Men som skrevet tidligere, så ved jeg intet om det rigtigt, da jeg aldrig selv har oplevet det Krydser for at det ikke er noget

Anmeld

10. september 2011

Kris89

det kan være begyndene abort - men kan samtidig også være ingenting...

blod eller lign, sammen med smerter er IKKE godt. du skal selvf. som du selv siger ringe til lægen mandag uanset.

men så længe smerterne ikke tiltager eller du begynder at styrtbløde, er der håb endnu

selv fik jeg lidt smerter fredag, ikke rigtig noget lørdag. smerter + en lille smule blod søndag og vågnede mandag morgen med voldsomme smerter og styrtblødte. fosteret kom ud anden gang jeg var på wc mandag morgen og som jeg havde gættet var livmoderen tom da jeg nåede til scanning kl. 11 mandag formiddag... mistede 9+3

Blot min historie om SA håber den lille spire er okay og vi får en opdate

Anmeld

12. september 2011

FrkDitte

Hej igen..

øv altså, det bliver ved med at bløde.. og nu gør det også møgondt... kl. må godt snart blive 8 så jeg kan ringe til min læge..

Sikke en dårlig start på dagen/ugen...

Overvejer at blive hjemme fra job, men har bare dårlig samvittighed..har lige været 1 uge på ferie, og det er en helt ny afdeling jeg er startet i..

Hvad ville i gøre?

Knus ditte

Anmeld

12. september 2011

baby012

nu det ikek for at være pissemist eller noget, men det lyder altså til at babyen ikke har det helt godt deroppe, det der bekymre mig, er klumperne og det mørke blod du beskriver .. :/ var også de første tegn ved mig da det gik galt, når man bløder, og det ikke har nogen betydning, er der ikke nogen klumper, og blodet er nyt .. 

Ej hvor håber jeg bare ikke at der er noget galt med babs derinde  

- for at det bare er noget rest blod der først kommer ud nu.. det kan jo det jo sagtens være..  men får du mere ondt, og bløder det mere, så skyld dig at kontakte en læge, da en udskrabning kan være nødvendig når du er så langt henne .. 

Anmeld

12. september 2011

FrkDitte

gravid20 skriver:

nu det ikek for at være pissemist eller noget, men det lyder altså til at babyen ikke har det helt godt deroppe, det der bekymre mig, er klumperne og det mørke blod du beskriver .. :/ var også de første tegn ved mig da det gik galt, når man bløder, og det ikke har nogen betydning, er der ikke nogen klumper, og blodet er nyt .. 

Ej hvor håber jeg bare ikke at der er noget galt med babs derinde  

- for at det bare er noget rest blod der først kommer ud nu.. det kan jo det jo sagtens være..  men får du mere ondt, og bløder det mere, så skyld dig at kontakte en læge, da en udskrabning kan være nødvendig når du er så langt henne .. 

vi har osse forberedt os på at det nok er slut..

håber på jeg bliver sendt til skanning i dag.. bare for at få en afklaring på det, så man ved hvor man står..

Ditte

Anmeld

12. september 2011

Lotus86

Jeg har desværre ikke noget klogt at sige som kan hjælpe dig, men jeg krydser i hvert fald fingre for, at alt er som det skal være, og det er en ubetydelig blødning, der er jo mange der bløder igennem graviditeten, uden det betyder noget

Anmeld

12. september 2011

baby012

FrkDitte skriver:

vi har osse forberedt os på at det nok er slut..

håber på jeg bliver sendt til skanning i dag.. bare for at få en afklaring på det, så man ved hvor man står..

Ditte

det kan jeg godt forstå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.