Malerier sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.479 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Muhmi

Jeg maler selv... Og vil da gerne dele med jer, hvis det har interesse... Jeg experimenterer og prøver forskellige stilarter af...

Jeg opretter en ny tråd om det nu her fordi den anden den blev meget rodet

Tager gerne imod bestillinger hvis der er noget du kan lide, men gerne vil have anderledes, enten i farver eller større ændringer Laver også gerne bare ud fra fantasien til dig

Nyt billede lagt ind!

Skriv... Jeg er rimlig

300,- for det første billede+ andet

350,- for nummer 3

250,- for nummer 4

300,- for nummer 5

250,- for nummer 6

300,- for nummer 7

Ellers, BYD LØS!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Muhmi

Ej, den forsvandt altså lidt hurtigt....

Anmeld

10. september 2011

Nessie

Gode billeder

Jeg kan specielt godt lide det første og nr. 3

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

Muhmi skriver:

Jeg maler selv... Og vil da gerne dele med jer, hvis det har interesse... Jeg experimenterer og prøver forskellige stilarter af...

Jeg opretter en ny tråd om det nu her fordi den anden den blev meget rodet

Tager gerne imod bestillinger hvis der er noget du kan lide, men gerne vil have anderledes, enten i farver eller større ændringer Laver også gerne bare ud fra fantasien til dig

Skriv... Jeg er rimlig

Nr. 1 & 2 billede har jeg lige lavet, malingen er ikke helt tør endnu men til salg

Nr. 3 Er solgt til én herinde, men ville bare give jer et kig.

Resten er til salg.

Jeg maler også selv og også mest abstrakt, og er lige nu i gang med 8 billeder, jeg er blevet bedt om at male til vores forsamlingshus... Ih, det er så hyggeligt og afstressende en hobby Jeg er helt vild med nr. 3 Flot flot flot!

Anmeld

10. september 2011

Vivian67

hvor stor er billed 1 og hvad er prisen?

Anmeld

10. september 2011

Muhmi

hvor stor er billed 1 og hvad er prisen?

Billede nummer 1 er 80x60

300,- har sat det til salg på dba for 500,-

Så hvis du skal snuppe den før nogle andre, så skal du slå til

Anmeld

10. september 2011

Muhmi

Nessie skriver:

Gode billeder

Jeg kan specielt godt lide det første og nr. 3

Tak skal du have

Anmeld

10. september 2011

Vivian67

Tak for tilbuddet. Vil gerne have 2 billeder der passer sammen og helst lidt større, så jeg må vist til at spare lidt op, jeg gemmer lige din profil, så jeg kan finde tilbage til dig, det er nogle mega fed billeder du laver.

Anmeld

10. september 2011

Muhmi

MaybeBaby skriver:

Jeg maler også selv og også mest abstrakt, og er lige nu i gang med 8 billeder, jeg er blevet bedt om at male til vores forsamlingshus... Ih, det er så hyggeligt og afstressende en hobby Jeg er helt vild med nr. 3 Flot flot flot!

Jamen for søren da... Jeg elsker at male... Billede nr. 1 fik jeg simpelthen bare sådan en åbenbaring om i nat inden jeg faldt i søvn... Blev bare nød til at male da jeg stod op i dag hehehe

Anmeld

10. september 2011

Muhmi

Tak for tilbuddet. Vil gerne have 2 billeder der passer sammen og helst lidt større, så jeg må vist til at spare lidt op, jeg gemmer lige din profil, så jeg kan finde tilbage til dig, det er nogle mega fed billeder du laver.

Jamen du siger bare til, så går jeg igang med at male til dig og gerne i samme stil, jeg har lige opdaget den her stil da jeg lavede billede nummer 3 og jeg er ellevild med det Vi kunne jo måske finde ud af et lille julegave tilbud når den tid kommer, hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.