NYE billeder igen :) forhåbentlig snart de sidste <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Kan snildt følge dig! Men tror man føler sig helt vildt "tom" bagefter. Altså self. har man så den lille i armene, men bare den der hyggelige følelse af liv indefra osv. Men du må virkelig være utålmodig nu! Hehe

Jamen det går fint. Var til flere check denne uge nu, og nu har de undersøgt ALT både hos mig og baby, og vi er begge sunde og raske. Så konklusionen er bare, at hun bare ligger udenfor normalen. Men skal til check en gang ugentligt op til fødslen bare for en sikkerheds skyld

ja det har du helt sikkert ret i, for pokker det er jo godt nok også mange uger, hvor man har været vant til at blive sparket godt igennem indefra

utålmodig?? hvad er det  hehe jo er HAMMER utålmodig, og det er jo frygteligt at det allerede er der, der kan jo nemt gå 4 uger endnu, inden bettemanden melder sin ankomst

ihh det var dejligt at høre at i begge har det godt  føler du dig så tryg ved det hele igen? for synes jeg kunne mærke at du var utryg og rigtig ked af det hele (hvilket jeg virkelig godt kan forstå)..
dejligt at de vil holde øje med jer resten af tiden, og nu er der jo ikke så længe til igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja det har du helt sikkert ret i, for pokker det er jo godt nok også mange uger, hvor man har været vant til at blive sparket godt igennem indefra

utålmodig?? hvad er det  hehe jo er HAMMER utålmodig, og det er jo frygteligt at det allerede er der, der kan jo nemt gå 4 uger endnu, inden bettemanden melder sin ankomst

ihh det var dejligt at høre at i begge har det godt  føler du dig så tryg ved det hele igen? for synes jeg kunne mærke at du var utryg og rigtig ked af det hele (hvilket jeg virkelig godt kan forstå)..
dejligt at de vil holde øje med jer resten af tiden, og nu er der jo ikke så længe til igen

Jeg kan kun forestille mig hvordan du har det!! Jeg er 37+0 i morgen, og jeg er ved at SPRÆNGES af utålmodighed!! har du nogle tegn på der måske snart sker noget?

Jeg føler mig tryg igen, ja Jeg har også mest bare været frustreret og ked af at blive kastet sådan rundt blandt mange forskellige, som ikke vidste hvad dem før havde sagt. Men heldigvis så den læge og jordemoder jeg snakkede med her sidste gang i denne uge, de var HELT inde i hele forløbet, og de var så søde og forklarende! Så jeg er rolig nu Hun er bare en aktiv dame, så det har meget at sige, mener de

Anmeld

10. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Jeg kan kun forestille mig hvordan du har det!! Jeg er 37+0 i morgen, og jeg er ved at SPRÆNGES af utålmodighed!! har du nogle tegn på der måske snart sker noget?

Jeg føler mig tryg igen, ja Jeg har også mest bare været frustreret og ked af at blive kastet sådan rundt blandt mange forskellige, som ikke vidste hvad dem før havde sagt. Men heldigvis så den læge og jordemoder jeg snakkede med her sidste gang i denne uge, de var HELT inde i hele forløbet, og de var så søde og forklarende! Så jeg er rolig nu Hun er bare en aktiv dame, så det har meget at sige, mener de

nej der er ikke 1 eneste tegn på at der snart sker noget.. tværtimod  har ellers været inde på FG 2 gange i 2 trimester for at få stoppet begyndende veer og nu hvor det endelig er "lovligt" at han kommer ud, ja så kan der ikke engang blive til nogle ordentlige plukveer øvøv... desuden så sidder han ikke engang fast endnu, men ligger og roder rundt i den øvre del af maven.. så..

uhh tiden går stærkt, så er du jo også inden for "født til tiden" perioden fra i morgen af  ihh så kan hun bare komme ud kan hun

ja det er også vildt frustrerende, men godt du fik en god oplevelse sidste gang du var afsted og at du føler dig tryg, det er jo det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.