Depri og gravid. Hjælp kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg længe har gået pg følt mig dybt ulykkelig, er trist og bestemt ikke glad for mit job. Men som så mange andre har man jo deværre udgifter og er afhængig af de åndssvage penge.

Jegg var for et halvt år siden sygemeldt med depri og fik medicin.

Nu overvejer jeg så at sygemelde mig igen. (denne gang i nyt job:/) Er ved at gå ned med flaget.

Men men men er nu blevet gravid, hvilket er fantastisk. Men kan en sygemeldning grundet depri påvirke min situation som mor. Altså her tænker jeg kommune osv.

Hjæææææælp nogen der har nogle erfaringer? håber virkelig i vil hjælpe mig.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg længe har gået pg følt mig dybt ulykkelig, er trist og bestemt ikke glad for mit job. Men som så mange andre har man jo deværre udgifter og er afhængig af de åndssvage penge.

Jegg var for et halvt år siden sygemeldt med depri og fik medicin.

Nu overvejer jeg så at sygemelde mig igen. (denne gang i nyt job:/) Er ved at gå ned med flaget.

Men men men er nu blevet gravid, hvilket er fantastisk. Men kan en sygemeldning grundet depri påvirke min situation som mor. Altså her tænker jeg kommune osv.

Hjæææææælp nogen der har nogle erfaringer? håber virkelig i vil hjælpe mig.

Knus

Nej den kan ikke påvirke .. I hvert fald ikke i min kommune ..

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej den kan ikke påvirke .. I hvert fald ikke i min kommune ..

okay, har du selv været sygemeldt? EVt. hvor længe

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

okay, har du selv været sygemeldt? EVt. hvor længe

Ja, jeg var sygemeldt ca 2 år inden jeg blev gravid .. Jeg blev så gravid, og fødte , og der har ikek været opsyns på mig eller noget

Jeg havde en svær depression da jeg blev gravid .. 

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja, jeg var sygemeldt ca 2 år inden jeg blev gravid .. Jeg blev så gravid, og fødte , og der har ikek været opsyns på mig eller noget

Jeg havde en svær depression da jeg blev gravid .. 

okay, 2 år det var længe Må jeg spørge hvad du fik af midler? sygedagpenge? kontanthjælp?

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

okay, 2 år det var længe Må jeg spørge hvad du fik af midler? sygedagpenge? kontanthjælp?

Kontanthjælp ..

Og så fik jeg ikke noget medicin kun psykolog hjælp .. Hvilket ikke hjalp voldsomt .. Min søn gjorde mig rask .. Hvilket lyder lidt underligt ..

Anmeld

10. september 2011

henh01

jeg tror slet ikke der er nogen der behøver få af vide hvad du er sygemeldt med. Din arbejdsplads er jo ikke forpligtet til at vide hvad du fejler og din læge har tavshedspligt??

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

jeg tror slet ikke der er nogen der behøver få af vide hvad du er sygemeldt med. Din arbejdsplads er jo ikke forpligtet til at vide hvad du fejler og din læge har tavshedspligt??

Jeg troede faktisk arbejdet skulle have lægeerklæring ?

Anmeld

10. september 2011

henh01

morethanperfect skriver:

Jeg troede faktisk arbejdet skulle have lægeerklæring ?

Det skal de også, elelr det der nu hedder mulighedserklæring. Men de behøver ikke vide hvad personen fejler. Det er en ganske privat sag. Da jeg var sygemeldt med bækkenløsning var de meget obs på at vilel vide hvorvidt det var graviditetsbetinget da de så kunne få refusion. Så det skrev lægen: Henriette er syg grundet graviditetsgener. Men om det var det ene eller andet var irelevant Hvilket jo i bund og grund er meget rart

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

Det skal de også, elelr det der nu hedder mulighedserklæring. Men de behøver ikke vide hvad personen fejler. Det er en ganske privat sag. Da jeg var sygemeldt med bækkenløsning var de meget obs på at vilel vide hvorvidt det var graviditetsbetinget da de så kunne få refusion. Så det skrev lægen: Henriette er syg grundet graviditetsgener. Men om det var det ene eller andet var irelevant Hvilket jo i bund og grund er meget rart

Nåå .. Det da meget rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.