Livvagterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2009

Stumpen

Ser i den nye serie?? I så fald hvad synes I??

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes.. Aftens afsnit er klart den bedste so far i mine øjne..
Qnus Anja.. 8 dage tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Heidi.

Hej Anja..

Jo jo da, den æder jeg også rådt.. Syntes den er go.. Syntes faktisk at DR er ret så gode til og lave serier...

Og i øvrigt.. 8 dage tilbage til hvad??
Jeg har 9 dage tilbage

Kh Heidi

Anmeld

19. januar 2009

Stumpen

Ja nu har jeg 7 dage tilbage til jeg er pædagog

Ja, jeg har også spekuleret over hvad dr1 vil gøre når Stig Brostrøm og Mai ?? Løber tør for ideer, for kan se at det er dem der skriver samtlige serier..

Vi har lige set ørnen -købte den med ekstra bladet hver fredag og hyggede så med den fredag aften, så det er faktisk lidt øv bøv at der nu ikke er flere afsnit af den...

Er du blevet helt rask igen?
Anja..

Anmeld

19. januar 2009

Heidi.

Ja de 2 er sgu geniale.. Men tænk at det kun er politiserier de laver og så stadig kan finde på noget.. For det var da ikke dem bag SOMMER og KRØNIKEN vel??
Jeg har 9 dage til jeg er færdig med min sidste praktik... Og så er det skole og eksamen

Ja jeg er blevet rask, og heldigt, for jeg har overskredet mit fravær.. Men ærlig ærlig..

Jeg har Rejseholdet, som vi TIT ser, det er som om man ikke rigtig kan få nok af den.. Og Forbrydelsen, den er vildt go, er du gal jeg var helt ked af det da den sluttede.

Kh Heidi

Anmeld

19. januar 2009

Stumpen

Jeg har lige tjekket for vi har krøniken..
Men jeg har da fået deres navne galt i halsen hun hedder Mai brostrøm og han hedder Stig Thorsboe og han står også bag Krøniken.. Men det er andre der har lavet Sommer... Den fik jeg desværre kun set sidste sæson af...

Vi har også matadog og rejseholdet og de kører også rigtig tit her -især når jeg laver Mathilde skrapbog eller andre småsyslerier, for så kan jeg nøjes med at lytte

Har der været snak om at du er overskredet dit fravær?? Vil de se gennem fingre med det?? Synes egentlig det er vildt der er en grænse, for man kan jo ikke selv gøre for hvis man er så uheldig at rende i 2 * influ..
Anja..

Anmeld

19. januar 2009

Heidi.

Men hensyn til fraværet.. Jeg måtte hav 8 dage i denne praktik, men har vidst nok haft 12.. Det er sådan at ens fravær skal indberettes af ens vejleder til kommunen hvergang vi er hjemme, og når man så nærmer sig den "ulovlige" grænse så skal man lige have en snak med uddannelsesvejlederen på kommunen.. Men min vejleder har "glemt" og indberette mit løbende, så derfor har kommune ikke haft viden om det før i fredags.. Og det er de IKKE glade for.. For jeg slutter min praktik her næste fredag den 31 og de kan ikke komme og sige noget til mig nu, andet end jeg selvfølgelig ikke skal have noget her når jeg skal på skole..

Næh man kan ikke gøre for at man er syg.. Og jeg er løbet ind i en gang haæsbetændelse inden jul og har haft nogle barn syg, og så den her omgang i sidste uge.. Jeg er jo også kun et menneske.. Og i øvrigt så kan man ikke tillade sig og komme syg på arbejde dernede hvor jeg er da de beboere der er der er meget svage, og IKKE ville kunne modstå en gang influenza..

Anmeld

19. januar 2009

Stumpen

Nej, lige netop, det hjælper ikke at slæbe sygdommen med på arbejde -hvis det kan undgåes..

Der var du heldig, ville sku da være træls at skulle gå praktikken om pga. 4 sygedage..

Anmeld

19. januar 2009

Heidi.

Jeg ville ikke komme til og gå praktikken om.. for jeg har for længst nået de mål man skal nå i den sidste praktik, og det har jeg mine vejlederes ord for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.