blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Isabella_mor

og ved siden af kan du drikke tranebærsaft, det gør at du skal tisse oftere og derved får renset godt ud  

det kan du købe i forskellige butikker rundt omkring.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Madam Blå

rogerrasch skriver:

jeg har fået den pincillin som hedder penomax har du erfaring med lige netop den???

Penomax er den billigere udgave af selexid. Så de skulle være temmelig ens, og ok for gravide.

Fordelen ved Selexid, fremfor penomax er, at selexid har vist to virksomme stoffer, hvor penomax har et. Derfor kan selexid bruges mod flere forskellige slags bakterier, end penomax. Men hvis lægen har udskrevet penomax, så er det den, du skal tage Begge er ok at tage mens man er gravid

(Jeg har haft blærebetændelse 100000 gange inden jeg blev gravid, så er pænt erfaring inden for det efterhånden )

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Madam Blå skriver:

Penomax er den billigere udgave af selexid. Så de skulle være temmelig ens, og ok for gravide.

Fordelen ved Selexid, fremfor penomax er, at selexid har vist to virksomme stoffer, hvor penomax har et. Derfor kan selexid bruges mod flere forskellige slags bakterier, end penomax. Men hvis lægen har udskrevet penomax, så er det den, du skal tage Begge er ok at tage mens man er gravid

(Jeg har haft blærebetændelse 100000 gange inden jeg blev gravid, så er pænt erfaring inden for det efterhånden )

Det var det den hed, hehe select=selexid, hvad er forskellen

Anmeld

10. september 2011

rogerrasch

Madam Blå skriver:

heh ja ok min blærebetændelse er også meget minimal men skulle behandles så er nok derfor jeg fik penomax når betændelsen ikke er kraftigere

Anmeld

10. september 2011

banditten2011

rogerrasch skriver:

hej jeg har været så uheldig at få blærebetændelse i min graviditet men er bange for at starte på min pencillin i tilfælde af at der skulle ske noget med lillemanden, hvad er jeres erfaring med sådan noget??

nu har jeg haft det 2 gange hvor anden gang gik det ikk væk med de første piller jeg fik så sku ha nogle andre..

har hver gang bedt dem om på apoteket tjekke at jeg gerne måtte tage det og det måtte jeg gerne.. så ville ikk frygte det.. bar husk at gå til tjek når du er færdig for at se om det er gået væk..

hun mente dog oppe på hospitalet at på grund af behandling for blærerbetændelse havde jeg en del flere plukveer, havde 4 på 10min.

Anmeld

10. september 2011

rogerrasch

banditten2011 skriver:

nu har jeg haft det 2 gange hvor anden gang gik det ikk væk med de første piller jeg fik så sku ha nogle andre..

har hver gang bedt dem om på apoteket tjekke at jeg gerne måtte tage det og det måtte jeg gerne.. så ville ikk frygte det.. bar husk at gå til tjek når du er færdig for at se om det er gået væk..

hun mente dog oppe på hospitalet at på grund af behandling for blærerbetændelse havde jeg en del flere plukveer, havde 4 på 10min.

ja okay burde saktens selv kunne mærke om det går helt væk, opdagede det nemlig selv ved at have ondt i underlivet 

Anmeld

10. september 2011

banditten2011

rogerrasch skriver:

ja okay burde saktens selv kunne mærke om det går helt væk, opdagede det nemlig selv ved at have ondt i underlivet 

okay for jeg har ikke kunne mærke mit nogle af gangene og symtomerne kan godt være anderledes i graviditeten

Anmeld

10. september 2011

rogerrasch

banditten2011 skriver:

okay for jeg har ikke kunne mærke mit nogle af gangene og symtomerne kan godt være anderledes i graviditeten

ja de kan nemlig være meget forskellige fra graviditet til graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.