Når vi nu er ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Susan1978

jeg kan lappe en cykel..

og kan vist også skifte hjul på bilen. har det fået vist 2 gange.. men er ikke sikker på jeg turde begi mig ud i det, hvis det blev nødvendigt..

hvad har man falck abo til... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Joan ( Smallie )

Så er det så jeg tænker på om det er skide fedt at vendt på at der kommre nogen og skifter ens hjul når men har en lille trold der skriger bag i bilen??
For ved falk og dansk auto hjælp kan det jo godt tage noget tid.

Hilsen Joan som nok puster lidt til ilden nu :$

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

MIG!! Og bremser kan jeg da såmen også lige tage nu jeg er i gang!!:D (Pudser lige glorien!)

Var der nogen der sagde trucker?!

Bacon - Hvad fanden er det for et billede? Kom nu ind i kampen, mormor!! :)

Trine

Anmeld

29. februar 2008

Joan ( Smallie )

Ja Trine jeg er en rigtig trucker eller om du vil conny. Men det fandt du vist hurtig ud af da vi var sammen. :)

Jeg ved ikke jeg syntes bare det ville være træls at være afhængig af at andre skulle komme og hjælpe mig..

Nok bare mig der er tosse i hovedet.

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja Trine jeg er en rigtig trucker eller om du vil conny. Men det fandt du vist hurtig ud af da vi var sammen. :)

Jeg ved ikke jeg syntes bare det ville være træls at være afhængig af at andre skulle komme og hjælpe mig..

Nok bare mig der er tosse i hovedet.

Eller også er det bare fordi vi bor på landet..?:S

Trine

Anmeld

29. februar 2008

linemus

[citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] Det med biler, hvor mange kan så skifte hjul på jeres bil?? Tænker bare det må sku da være træls at stå ude på lars tynd skids mark og have et fladt hjul og så ikke selv kan skifte det, at man er afhængig af hjælp ude fra. Nå bare lige joan der gerne vil vide hvor meget i ved om biler[/citat] Ik' mig. Jeg har engang prøvet på det inde midt i Aalborg, men jeg kunne sgu ikke løsne skruen, så jeg måtte vente på, at manden kom derind med bus... Line - slapsvans

Anmeld

1. marts 2008

Muffinmus

Jo, det tror jeg da godt jeg kan... Hvis jeg har udstyret i min bil og det tror jeg sgu ikke engang jeg har i den her bil.. Hmm..pinligt:) Men det har aldrig været nødvendigt indtil videre:)
DEt er jo bare 4 store "skruer" der skal løsnes og på igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.