Jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Dansker I Holland

Frk.S skriver:

Så fødte jeg endelig vores lille Freja.

Fødslen gik i gang af sig selv - hvilket jeg ellers havde skudt en hvid pil efter. Det hele startede søndag aften kl. 23, og hun var ude 10.20 næste dag.

Desværre endte det ikke helt som håbet. Min fødsel endte ud i akut kejsersnit, da hun pludselig skulle ud meget hurtigt, da de kunne se hun var påvirket.

Da de tog hende ud, var hun dækket af grønt fostervand, som hun også havde fået i lungerne - så hun var meget skidt. De tog hende væk med det samme, for at få hende på ret køl igen. Så det var først kl. ca. 14 vi fik lov at se hende. Det var nok de værste timer i mit liv.

Heldigvis havde de haft held til at få suget hendes lunger - men hun skulle et smut omkring Skejby sygehus, hvor hun lå på børneintensiv til næste dag. Men det gik bare fremad med hende, og vi kom tilbage til Randers sygehus igen tirsdag.

I går aftes fik vi så endelig lov at tage hende med hjem. Og vi har fået afvide, at vi nu skal betragte hende som en hel sund og rask baby.

Det har været et meget hårdt forløb, og jeg har været meget plaget af smerter fra kejsersnittet - men det går også lige så stille fremad. Heldigvis er kæresten bare helt fantastisk - han er bare den bedste far.

Søvn er stort set en by i Rusland lige nu - men vi er bare så glade for at det endte godt.

Jeg kommer nok med en mere detaljeret fødselsbeskrivelse når overskuddet er der til det - når det hele er sunket lidt ind. For det VAR sgu en hård omgang.

Vores lille skat er bare helt perfekt - hun vejede i øvrigt 3900 g og var 54 cm. Amningen kører faktisk ret ok, selvom jeg ikke kunne amme hende før efter et par dage. Så mangler jeg bare at lære hvornår hun har fået nok, for hun har det med at falde i søvn undervejs.

Til dem der er bekymret for at føde i Randers: Jeg var igennem et ikke særlig sjovt forløb, men det var BESTEMT ikke personalets skyld. De var bare SÅ søde, og gode til at få forklaret hvad der skete når det hele gik så stærkt samt berolige. De har desuden været rigtig gode til at følge op på os. Det skal jeg også nok uddybe på et tidspunkt.

Hehe stort tillykke med Freja glæder mig til at se billeder af hende smiler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Frk.S

Mange tak alle sammen.

Vi nyder sådan at have hende hjemme, og indtil videre er hun bare så nem.

Anmeld

12. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med jeres prinsesse

Anmeld

12. september 2011

B&J

Stort tillykke med jeres lille pige og hvor er det dejligt du kunne hjælpe hende og dejligt det hele køre stille og roligt og går nok meget bedre med tiden

Anmeld

12. september 2011

sarahb

Hvor godt hun er en stærk og frisk pige nu, det siger lidt om hende. En sej Pige..!!!
STORT TILLYKKE MED HENDE

Anmeld

12. september 2011

Frk.S

Nå ja, og så lige et par billeder af vores lille viduner.

Det næstsidste billede (jeg kan ikke finde ud af at arrangere billederne) er fra vi så hende første gang - så der er jo sket en del.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

Frk Mig

Frk.S skriver:

Nå ja, og så lige et par billeder af vores lille viduner.

Det næstsidste billede (jeg kan ikke finde ud af at arrangere billederne) er fra vi så hende første gang - så der er jo sket en del.

Guuud hvor er hun skøn .. stort tillykke med hende .. 

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

STORT tillykke med hende  Godt at høre det endte godt 

Anmeld

12. september 2011

babymus77

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

12. september 2011

Møn-Mor

Stort tillykke med den bette prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.