min basson barnevogn har jordslået pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Pigent

NNM skriver:

vi har ikke penge vi kan hive ud til at købe en brugt nu. de har lavet koks i mine penge og har derfor kun fået lige nok til det der skulle på budget og madkontoen. og min kæreste har heller ikke penge han bare kan hive ud. vi har lige nu kun til det der skal være til.

Okay, så kan jeg godt se at i ikke kan købe en brugt. 

Jeg vil aldrig selv ligge mit barn i en barnevogn der har været jordslået, men det jo bare min mening. 

Har i ikke en klapvogn? eller kender i ikke nogen der har en barnevogn/klapvogn som i kunne låne indtil i selv kan købe en brugt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

NinaNymannMadsen

Barnepigen skriver:

Okay, så kan jeg godt se at i ikke kan købe en brugt. 

Jeg vil aldrig selv ligge mit barn i en barnevogn der har været jordslået, men det jo bare min mening. 

Har i ikke en klapvogn? eller kender i ikke nogen der har en barnevogn/klapvogn som i kunne låne indtil i selv kan købe en brugt? 

vi har 2 klapvogne. men den ligger hun jo bare heller ikke godt i. liften er da gudskelov ikk sket noget med da den har stået i vores kælder.

regner ikke med vi skal bruge barnevognen meget da det jo er et efterårsbarn vi skal ha men derfor ville det være rart at den kunne bruges når det er nødvendigt jo.

ved bare der er mange der har gjort deres rene med et eller andet og så har kunnet bruge dem bag efter og det er jo klart en billigere løsning end at skulle ud og købe en anden barnevogn. kender ingen der ikke bruger deres egen barnevogn endnu.

Anmeld

10. september 2011

Pigent

NNM skriver:

vi har 2 klapvogne. men den ligger hun jo bare heller ikke godt i. liften er da gudskelov ikk sket noget med da den har stået i vores kælder.

regner ikke med vi skal bruge barnevognen meget da det jo er et efterårsbarn vi skal ha men derfor ville det være rart at den kunne bruges når det er nødvendigt jo.

ved bare der er mange der har gjort deres rene med et eller andet og så har kunnet bruge dem bag efter og det er jo klart en billigere løsning end at skulle ud og købe en anden barnevogn. kender ingen der ikke bruger deres egen barnevogn endnu.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at se om liften kunne stå i en af jeres klapvogne 
Det ville jeg gøre heller det end bruge barnevognen.

Anmeld

10. september 2011

Lone Jakobsen

mrs X skriver:

Så længe pletterne er der er svampen også. Med skimmelsvamp kan selv døde svampesporer give allergi og luftvejsproblemer. med rodalon dræber du svampen men de døde svampesporer forbliver.

Jeg ville ikke tage chancen. Jeg ville købe en ny bv brugt eller kontakte forhandler om man kan købe nyt "stofdele"

Kh Kirsten

er du sikker? har ellers altid hørt at pletterne ikke gjorde noget.

Anmeld

11. september 2011

NinaNymannMadsen

Barnepigen skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at se om liften kunne stå i en af jeres klapvogne 
Det ville jeg gøre heller det end bruge barnevognen.

Okay.

Anmeld

11. september 2011

<3

Lone Jakobsen skriver:

er du sikker? har ellers altid hørt at pletterne ikke gjorde noget.

Ja helt sikker. desværre. Er på fra mobil så kan ikke Google det for dig. Vi havde et angreb i vores bryggers - lille og slet ikke voldsomt. Fik en mand ud og han måtte fjerne al pudset og bygge væggen op igen før det var væk. Det er noget giftigt stads og man skal virkelig være forsigtig med det!!! Kh Kirsten

Anmeld

11. september 2011

Bebisim

Altså nu har jeg behandlet min emmaljunga klapvogn med rodalon. Pletterne forsvandt lidt men ikk særlig meget. Lige der hvor hun sidder og lidt på kalechen. Hvad gøre jeg så ? Jeg kan jo ikk bare lige gå over og købe en ny. Den er helt ny den jeg har. Jeg vil altså mene at der er er eller andet man kan føre isterdet for t man køber en anden. Men jeg vil prøve mig fremMed cilit bang. Øv altså min elskede emmaljunga Men tænkte på om farven ikk vil "ryge af " hvis mb bruger cilit bang ? Farven er kulsort

Anmeld

11. september 2011

L-Mortil3

Bebisim skriver:

Altså nu har jeg behandlet min emmaljunga klapvogn med rodalon. Pletterne forsvandt lidt men ikk særlig meget. Lige der hvor hun sidder og lidt på kalechen. Hvad gøre jeg så ? Jeg kan jo ikk bare lige gå over og købe en ny. Den er helt ny den jeg har. Jeg vil altså mene at der er er eller andet man kan føre isterdet for t man køber en anden. Men jeg vil prøve mig fremMed cilit bang. Øv altså min elskede emmaljunga Men tænkte på om farven ikk vil "ryge af " hvis mb bruger cilit bang ? Farven er kulsort

Brugte som skrevet tidligere CB på min vogn, det snuppede alt, undtagen barnevognsfarven, så herhjemme virkede det perfekt og barnevognen fremstod som ny!

Anmeld

11. september 2011

Bebisim

Mange tak for svar virkelig sødt af dig nu er problemet bare om at vente på solen da den skal soltørres ? :s

Anmeld

11. september 2011

NinaNymannMadsen

Bebisim skriver:

Mange tak for svar virkelig sødt af dig nu er problemet bare om at vente på solen da den skal soltørres ? :s

ellers er det da bare at stille den uden for så den luft tørre. bare den står tørt når den skal tørre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.