Ugle hagesmække og savlesmække

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. september 2011

rimor

Lotus86 skriver:

Jeg sætter altså lige min bestilling på hold, har lige fået en pakke med 10 savlesmække i dag, så har nok ikke lige så meget brug for dem alligevel, beklager

Det er ok....måske der er andre der har behov/lyst???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Cecilie 10+1

er helt tosset med den blå med uglen  

- tror bestemt du kommer til at høre fra mig når jeg finder ud af kønnet 

har lige sendt et billede til mine svigerinder der begge har drenge - ved de er helt tossede med ugler hehe 

Anmeld

13. september 2011

rimor

Timmer skriver:

er helt tosset med den blå med uglen  

- tror bestemt du kommer til at høre fra mig når jeg finder ud af kønnet 

har lige sendt et billede til mine svigerinder der begge har drenge - ved de er helt tossede med ugler hehe 

1000 tak. Du skriver bare når det er aktuelt.....og det gør I andre også bare hvis det er

Anmeld

17. september 2011

carinagi

billed nr 4 kan der også laves suttekæde i det stof? er helt vild med den hagesmæk hvad vil det koste inkl porto for 4 stk?

Anmeld

17. september 2011

rimor

carinagi skriver:

billed nr 4 kan der også laves suttekæde i det stof? er helt vild med den hagesmæk hvad vil det koste inkl porto for 4 stk?

mener du det i regnbue stoffet?
Jo der kan syes suttekæder i det...

Er det 4 ens savlesmække du mener eller?
Send mig evt lige PB så kan vi aftale derfra

Anmeld

22. september 2011

rimor

carinagi skriver:

hørte ikke fra dig...måske du ikke fik notifikationen? Sender dig også lige en PB

Anmeld

24. september 2011

AnnePedersen

KAn de tørres af med en våd klud?

KAn du lave dem lange så der kan stå en tallerken derpå foran barnet. Som de gør i de fleste vuggestuer . og hvis hvad er prisen så

Anmeld

25. september 2011

rimor

AnnePedersen skriver:

KAn de tørres af med en våd klud?

KAn du lave dem lange så der kan stå en tallerken derpå foran barnet. Som de gør i de fleste vuggestuer . og hvis hvad er prisen så

Du tænker på uglehagesmækken ik? Jo det kan godt lade sig gøre. I så fald vil prisen ligge på 45kr/stk. Kan også lave dem lange i enten lilla eller rød ensfarvet til 35-40 kr/stk.(afhængig af hvor lange du ønsker dem)

De er alle lavet i tekstil voksdug, så ja de kan tørres af og vaskes ved 40 grader
Interesseret?

Anmeld

25. september 2011

NJN

Hvor er de bare flotte!!!!  Jeg følger lige lidt med.. 

Anmeld

25. september 2011

rimor

NJN skriver:

Hvor er de bare flotte!!!!  Jeg følger lige lidt med.. 

Takker.Du skal være så velkommen . Du kan se meget mere på min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt under fanen by SunShine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.